Merticus je u 40-im godinama života, dolazi iz SAD-a, a od 1997. se identificira kao vampir. Iako otvoreno priča o tome, ne voli se pokazivati u javnosti. On je čelnik Saveza vampira u Atlanti i glasnogovornik tamošnje vampirske zajednice.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pojasnio je zašto sve to radi
- Ne mogu adekvatno održati vlastito fizičko, mentalno ili duhovno blagostanje bez uzimanja ljudske krvi. Moja primarna preferencija hranjenja je pranična (životna) energija drugih putem dodira ili daha, često u kombinaciji s tantričkim ili seksualnim kontaktom. Međutim, jednako se učinkovito mogu hraniti drugim metodama kao što su ispijanje malih količina krvi ili crpljenje energije iz okoliša, iz grmljavinskog nevremena - ispričao je.
Kako bi naglasio svoj vampirizam, odijeva se u crno i koristi dodatke poput umjetnih očnjaka, posebnih kontaktnih leća... Naglašava da se hrani samo krvlju ljudi koji na to pristanu.
Prvo takvo iskustvo imao je u 20-im godinama života, sa osobom s kojom je bio u ljubavnoj vezi. Tada se 'navukao' na to. Tijekom godina ta su 'hranjenja varirala od izrazito ritualnih do isprepletenih sa sado-mazohizmom, ovisno tko mu je bio donor'.
- Nepopustljiv sam u tome da se sve uvijek izvodi privatno, sigurno i sporazumno. Od vitalne je važnosti da se konzumacija krvi iz ljudskih izvora omogući usmenim dogovorom ili pismenim ugovorom između vampira i darivatelja. To je intiman i privatan događaj između dvoje ljudi koji su tada povezani na najdubljim razinama - objasnio je.
- Dok prelazim prstima po tijelu ili udišem zrak blizu nečije kože, mogu osjetiti vezu koja mi omogućuje da privučem energiju sebi. Obavija me umirujuća energetska vibracija ili osjećaj trnaca, zajedno s intenzivnim jačanjem gotovo svih mojih osjetila, kad se hranim na dubokoj razini s nekim čije je eterično tijelo usklađeno s mojim - nastavio je.
- Općenito se identificiram kao tantrički ili seksualni vampir, ali znam da je krv često moćnija i ima neospornu psihološku komponentu - dodao je.
Prema Merticusu, mnogi se vampiri žale na jake glavobolje, osjećaj boli po cijelom tijelu i ekstremnu slabost. Neki spominju žudnju ili glad koje nikako ne mogu zadovoljiti hranom ili pićem.
- Oni sretniji pronađu donatora koji će im pomoći da se nose s tim problemima, dok neki nauče prilagoditi svoj vampirizam u moćnu tjelesnu silu. Osjećaji koje proživljava davatelj mogu nakon hranjenja varirati od stanja euforije do potpune iscrpljenosti, pa čak i zbunjenosti - pojasnio je.
- Odgovarajuća naknadna skrb za darivatelje je važna bez obzira na to hranite li se krvlju ili psihičkom energijom, a potrebna njega uvelike varira ovisno o pojedincu. Vampiri, također, trebaju intimno upoznati svoje donatore i opremiti se znanjem o njihovoj povijesti bolesti, emocionalnom zdravlju, pa čak i mentalnom stanju - kaže.
- Jako pazim tijekom procesa hranjenja, kao i drugi vampiri, jer moramo biti svjesni veze koja se može stvoriti između donora i vampira nakon hranjenja. Iako takva veza može biti nagrađujuća i obostrano korisna, ona također zna biti psihički nezdrava ako se manifestira do krajnosti. Veliki dio privlačnosti vampirizma leži u našoj spretnosti u zaštiti, uzemljenju i centriranju energije, kao i u kontroli emocionalnih situacija, a ponekad i ponašanja. Neki od nas mogu koristiti tehnike iscjeljivanja kod sebe i drugih, instinktivno tumačiti empatijske dojmove, a mnogi od nas imaju sveukupno pojačanu percepciju ili jasnoću svijeta oko sebe - opisao je.
- Osjećam intenzivan i dugotrajan val energije kako me preplavljuje dok se hranim. Postajem jedno sa svojim okruženjem dok sam duboko isprepleten s onim iz kojeg se hranim - dodao je.
Također, napomenuo je da, iako se mnogi vampiri odluče baviti sado-mazo aktivnostima, to nije preduvjet za vampirsko hranjenje. Iako sado-mazo i vampirizam nisu suštinski povezani, 'ponekad idu ruku pod ruku jer su scene, koje se pripisuju ropstvu, dominaciji, podložnosti i mazohizmu, nabijene sličnom energijom'.
Merticus priznaje da se i sam ponekad zabavlja na sado-mazo način.
- Neki vampiri vole sudjelovati u tim scenama ili razmjenama moći zbog te moćne koncentracije energije. Krvni fetišizam ne treba brkati sa sangvinističkim vampirizmom. Imajući to u vidu, pojedini vampiri uživaju u igrama s krvi, poput kapanja krvi jedni na druge i konzumiranju - opisuje.
Kaže da spolni odnos nije uvijek krajnji cilj vampira koji tvrdi da se hrani seksualnom energijom. Predigra i zadovoljstvo partnera često su bitni za podizanje energije potrebne da se vampir nahrani.
- Neki ovu energiju vide kao prenosivu kroz spolne tekućine uključujući sjeme, ženski ejakulat, krv iz menstruacije, pa čak i mlijeko iz laktacije. Pojedini hibridni vampiri smatraju krv preferiranim izborom kada trebaju iskusiti duboko hranjenje, a to se pojačava ako ste u vezi s nekim koga volite. Bilo zbog hranjenja kroz vrhunac donora ili kao rezultat vampirovog vlastitog orgazma, vampiri su često nakon toga siti dulje vrijeme - otkrio je.
- Seksualno hranjenje se, također, može opisati kao iskonsko, intenzivno ili čak životinjsko za neke vampire - dodaje.
Postoje tisuće ljudi poput Merticusa
Stručnjaci procjenjuju da diljem svijeta postoje tisuće ljudi poput Merticusa koji se identificiraju kao 'stvarni vampiri'.
- Svjesni smo koliko ludo zvuči kada sami sebe nazivamo vampirima. Međutim, nakon što ljudima objasnimo da smo samo ljudska bića koja vjeruju kako moraju uzeti energiju ili krv od drugih i koristiti je za sebe, to se u konačnici vraća na riječ 'vampir'. To je ujedno i najveća kočnica u tome da nas šira javnost razumije, a istovremeno služi i kao jedna od najvećih privlačnosti, pa čak i sredstava za privlačenje donatora - keža Merticus.
- Vampirizam je u osnovi produžetak onoga što jesam na fizičkoj, emocionalnoj i duhovnoj razini. To je aspekt mog svakodnevnog života i leća kroz koju gledam svijet. To je dio onoga tko sam ja, kao i nečije obiteljsko nasljeđe, genetski sklop, mentalne sposobnosti ili čak osobnost - zaključio je, a prenosi dailystar.co.uk.