- Modnim revijama svakako se ne piše kraj, potvrdio je pariški tjedan mode, piše WWD. Naime, podaci nakon održanog hibridnog tjedna mode otkrivaju kako su kompanije koje su odlučile donijeti i online i pravu reviju, postigli veću vidljivost i prisutnost.
- Dizajneri koji će se i dalje na neki način držati modne piste, kreirat će najviše interesa za publiku i društvene mreže - potvrdila je analitičarka kompanije ListenFirst Tracy David za WWD.
POGLEDAJTE VIDEO: Kako je mala Erna (8), kćerka dizajnerice Andrijane Subotić Pjajčik, pokrenula vlastitu eko liniju odjeće za lutkice
Iskustva su pokazala da je optimalna dužina videa za revije oko pet minuta, ali i da influenceri mogu biti prisutni na reviji samo online, nije ključno da su fizički u prostoru.
Tjedan mode u Parizu generirao je najveću zarađenu medijsku vrijednost od četiri modna tjedna (ostali su New York, Milano i London), potvrdili su podaci kompanije za analizu medija DMR Group. Imao je najviše vidljivosti na webu, a dominirao je i društvenim mrežama.
Među brendovima koji su najbolje uspjeli kreirati hibridni, novi format predstavljanja kolekcije su Chanel, Louis Vuitton, Balmain, Givenchy, Loewe, Hermès, Kenzo, Chloé i Miu Miu. Pariški je tjedan imao najviše koncepata koji kombiniraju pravu reviju i live streaming.