Youtuberi, podcasteri, streameri i instagrammeri u susjednoj Italiji sada imaju svoj sindikat, ime organizacije je Assoinfluencer. To je udruga koja zastupa zaštitu, interese i ciljeve za oko 350.000 talijanskih autora sadržaja na raznim platformama i iz raznih sektora.
Udruga je stavljena na popis strukovnih udruga tamošnjeg Ministarstva gospodarskog razvoja.
Prema podacima analitičke kuće DeRev Lab, influencerski biznis bilježi porast od 15% u 2021. te je zapravo u stalnom porastu. No kako područje digitalne ekonomije još nije regulirano posebnim zakonima, u smislu poreza i naknada, sada je tu sindikat, objavio je nssmag.
POGLEDAJTE VIDEO:
Assoinfluencer je stvoren kako bi podržao, regulirao i zakonski zaštitio profesionalnu kategoriju koja se stalno mijenja, a postavili su je odvjetnici Jacopo Ierussi i Valentina Salonia.
No nisu samo klasični Influenceri u igri, već i sportaši, pjevači, poduzetnici, umjetnici - svi koji na društvenim mrežama dijele svoj sadržaj i time promoviraju neki proizvod, uslugu i slično.
Na Instagramu je prošle godine bilo oko 37 milijuna Influencera. Ovakvih organizacija ima po svijetu, ali nije ustaljena praksa. Sve više Influenceri shvaćaju da imaju zajedničke probleme i izazove te da ih je lakše riješiti kad se ujedine i urede tržište.