Osim cijena, novi sindikat influencera "The Creator Union' u Velikoj Britaniji regulirat će i formalne ugovore, različite mjere osiguranja, pošteno objavljivanje sadržaja te smanjiti brojne druge diskriminatorne prakse.
Sličan korak napravili su i američki kolege te osnovali "Influencer Council", koji zapravo nije sindikat, već neprofitna trgovačka organizacija koju je u lipnju pokrenula influencerica Qianna Smith Bruneteau s 12 kolega.
POGLEDAJTE VIDEO: Mala Influencerica
Očekuje se da će tržište influencera do 2022. godine biti vrijedno oko 100 milijuna kuna.
Iako neki influenceri imaju zaštitu i bolje razvijen posao, sindikati bi se trebali brinuti o tome da svi imaju jednaku poziciju i mogućnosti te zaštitu na tržištu, kako bi bili pošteno plaćeni.
Udruživanjem, influenceri potiču transparentnost i uklanjanje eksploatacijske prakse nekih brendova, obrazac koji je sve prisutniji.
- Često čak i poznati brendovi ne nude ugovore, diktiraju honorare, a na kraju ne plaćaju na vrijeme – komentirala je Nicole Ocran, influencerica i suosnivačica britanskog sindikata "The Creator Union".
- Želimo sudjelovati u postavljanju standarda za buduće generacije Influencera – istaknula je Brittany Xavier, Influencerica i potpredsjednica američkog "Influencer Councila" za Vogue Business.