Zahvaljujući procvatu internetskih platformi za prodaju rabljenih stvari, lakše je nego ikad zaraditi dodatni novac. To se odnosi i na sadržaj ormara, dakle rabljenu odjeću. Birajte platformu u skladu s osobnim preferencijama, pa tako neke nude povoljne cijene, druge su privlačnije mladim korisnicima, a treće su namijenjene ljubiteljima rukotvorina. Svatko može pronaći svoje mjesto. Stručnjaci su objasnili kako ćete lakše prodati komad rabljene odjeće, bez obzira koju platformu koristite.
POGLEDAJTE VIDEO: Nema komplekse i nosi odjeću koju želi
1. Fotografija
Najvažnije što valja upamtiti jest činjenica da je online prodaja vizualni medij. Iako imate opciju da opišete predmete koje pokušavate prodati, fotografija je ta koja će odlučiti hoćete li zaključiti posao.
Postoji nekoliko glavnih načina snimanja odjeće – na sebi, na nekom drugom ili na vješalici. Ako se odlučite za vješalice, one moraju biti postavljene ispred čiste pozadine, poput praznog zida. Ako ste stvarno ozbiljni u vezi s prodajom, stiliziranje odjeće i fotografiranje sebe dok je nosite idealno je jer daje kupcu priliku da vidi kako odjevni predmet stvarno izgleda na nekome.
Isplati se uložiti u ručni bežični kliker umjesto da natjerate nekoga da vas fotografira ili se oslanjate na samookidač. Ovi zgodni uređaji sinkroniziraju se s vašim pametnim telefonom i snimaju fotografije pritiskom ručne tipke.
Ako vam odjeća više ne pristaje, zamolite prijatelja da je obuče za fotografiranje. Najbolji kut za snimanje je otprilike u razini trbuha i ravno. Za predmete poput cipela i modnih dodataka uspješnije su snimke iz ravnog položaja.
2. Rasvjeta
Tijekom ljetnih i ranih jesenskih mjeseci prirodno svjetlo idealno je za fotografiranje. Svakako stanite ispred prozora ili čak snimajte na otvorenom. Međutim, nismo blagoslovljeni tijekom cijele godine, a zimi i u proljeće mješavina oštrog svjetla i oblačnog neba može narušiti ljepotu fotografije.
Fotografiranje s bljeskalicom na pametnim telefonima često može krivo prikazati boje odjeće, stoga je preporučljivo odabrati prstenasto svjetlo s postavkom prirodnog svjetla ako planirate fotografirati i prodavati brojne artikle tijekom cijele godine. Prstenasta svjetla mogu se naći po povoljnoj cijeni u lokalnim trgovinama fotoaparatima i na internetu.
3. Priprema
Nakon što je mjesecima bila zgužvana u stražnjem dijelu ladice, možda ćete morati osvježiti odjeću prije nego što stigne na virtualno tržište. Ako je niste nosili neko vrijeme, odjeću svakako stavite u brzo pranje.
Iako je to jedan od najzamornijih poslova, glačanje je neophodno. Zgužvana odjeća neće se tako dobro prodavati zbog deformiranog izgleda. Na kraju, prijeđite po odjeći valjkom za uklanjanje dlaka i zabilježite nedostatke ili nesavršenosti na odjevnom predmetu koje ćete kasnije morati dodati u online opis, piše Rte.
4. Hashtagovi i mikro marketing
Kada dodajete artikal na platformu za prodaju, morate napraviti mini prodajno mjesto za svoju nekad voljenu odjeću. U opisu navedite gdje ste kupili artikl, koliko često ste ga nosili i u kakvom je stanju. Ako postoje nedostaci ili nesavršenosti, od gumba koji nedostaju do malih rupa ili mrlja, zabilježite to u opisu. Ima puno ljudi koji su spremni kupiti nesavršenu rabljenu robu.
Pojedine platforme nude i opciju dodavanja hashtagova u opis. Slično kao kod Instagrama, ove oznake pomoći će ljudima da pronađu predmet koji ih zanima. Koristite relevantne ključne riječi s mješavinom širokih pojmova i posebnih riječi kako biste privukli potencijalne kupce.
Neke platforme nude i da oglas objavite na društvenim medijima kao što su Instagram i Twitter, pa podijelite oglas kako bi ga vidjelo što više ljudi.
5. Određivanje cijene
Cijene se mogu razlikovati od mjesta do mjesta, ali provjerite koliko vrijedi vaš odjevni predmet. Usporedite cijenu sa sličnim artiklima iz istog razdoblja i iste marke.
Kupcima omogućite dobru ponudu, imajući na umu vrijednost artikla i troškove poštarine. Nemojte pretjerano napuhavati cijene ili označavati artikle kao vintage ili deadstock ako to nisu - možete očekivati da ćete dobiti vrlo lošu recenziju ako u opisu koji nudite postoje lažni podaci.