To je to što me zanima!

Imaju dobar plan: Ključni trikovi kojima nas mame na kupovanje

Posebni mirisi, osvjetljenja, specijalne cijene i osjećaj da ćemo nešto propustiti, načini su da nas se privoli na kupnju, bez obzira bili u dućanu s odjećom ili prehrambenim artiklima
Vidi originalni članak

Dućani imaju omiljene trikove kojima nas mame da kupujemo što više, dajući nam osjećaj da nešto propuštamo ili da ćemo s novom stvari biti sretniji.

Trikovi s cijenama su vrlo popularni već dekadama, jer dojam da je cijena 9,99 umjesto 10 daje osjećaj da smo nešto uštedjeli.

POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan nakit inspiriran zagrebačkim Hendrix mostom potpisuje Adriano Nokaj

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Apeli poput – male količine, do isteka zaliha i slično – također u nama stvaraju dojam da ćemo nešto propustiti ako to ne kupimo.

Izgled trgovine pomno je osmišljen, ne samo da ulaz mora biti svijetal i atraktivan, već su tu posebna osvjetljenja prostora, kao i njegov miris, koji ćemo povezivati s ugodom, a onda i brendom.

ROMANTIČNE ŠUMSKE VILE Erdem ima eterične, lepršave duge haljine u bojama vanilije

Glazba je također ključna, prilagođena je stilu modnog brenda, tako da se kupci osjećaju "kao doma".

Raspored proizvoda posebna je kategorija marketinških trikova, ugodno nam je vidjeti boje u skladu, kao i odjevnu kombinaciju koja nam se nudi od glave do pete.

NOVO, A IZGLEDA STARO Gucci prodaje 'trapke' s mrljama kao od trave za oko 5000 kuna

Time dobivamo dojam da nam treba više toga, jer želimo je jednostavno nadopuniti.

Način kretanja također je bitan, a vješalice i štenderi posloženi su na način da nas vode po nekoj logici, a završavamo na onom sitnom te modnim dodacima.

ZA KRAJ GODINE Louis Vuitton predstavlja novu kolekciju božićnih torbica s likom male ikone Vivienne

Oko blagajne imamo manje stvari i vjerojatnije je da ćemo kupiti nešto manje, jeftinije. Naime, kad smo već došli do blagajne, cijena tamo izloženih proizvoda čini nam se super atraktivna, piše Visual Capitalist.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare