Ikea je nakon sedam desetljeća tiskanja svog slavnog kataloga odlučila okončati tu tradiciju.
Prije četiri godine oborili su rekord kad su tiskali čak 200 milijuna kopija kataloga.
Prvo izdanje katalog davne 1951. godine sadržavalo je 285 tisuća kopija, a prošlogodišnje je imalo 40 milijuna.
Razlog za ovaj potez nalazi se u tomu što Ikea planira bazirati sve više toga na internetskoj kupovini, a to je zasigurno potakla i pandemija korona virusa koja je općenito povećala broj korisnika internetske kupovine.
- Broj kopija pao je prošle godine, no primijetili smo kako su kupci puno više vremena provodili na našoj aplikaciji, stranicama i društvenim mrežama. Katalog je postao sve manje i manje bitan - rekao je za Reuters jedan od Ikeinih direktora, Konrad Gruss.
Katalog je tradicionalno bio jedan od većih troškova u Ikeinom budžetu za marketing, no Gruss je donio odluku o ukidanju financiranja za to, ali novac koji su uštedjeli potrošit će se na digitalni marketing.