To je to što me zanima!

I kupci varaju trgovce: Pecivo pojedu prije kase, varaju vagu...

Agencije koje se bave zaštitom potrošača anketirale su prodavače u trgovačkim centrima i doznale na koje sve načine potrošači varaju prodavače
Vidi originalni članak

Da trgovci priskaču raznim psihološkim metodama, pa čak i varanju kupca, već znamo. Najčešći oblici podmetanja su akcije na kojima je proizvod jeftiniji samo za kunu ili čak i manje, kao i prodaja robe u paketu, što je često skuplje nego da ste kupili samo komad. 

Osim toga, pakiranja često sadrže manju gramažu od označene na pakiranju, a kupcima se često događa da im na blagajni naplate proizvod po punoj cijeni iako je na polici pisalo da su na popustu.

UPOZORIO Kupac iz Opatije: Oprez, evo kako trgovci varaju na vagama

Nisu 'samo' trgovci oni koji varaju.  Agencije koje se bave zaštitom potrošača anketirale su prodavače u trgovačkim centrima i doznale na koje sve načine potrošači varaju prodavače.

  • Varanje kod vaganja proizvoda: Najčešća je pojava kod kupovine voća, povrća i drugih proizvoda u rinfuzi. 

Napunjenu vrećicu potrošač drži u ruci i spušta na vagu samo do njemu prihvatljive težine, te u tom trenutku uzme naljepnicu s težinom i cijenom.

Napunjenu vrećicu stavi na vagu, ali rukom podiže postolje vage dok ne dobije prihvatljivu težinu i tada uzme naljepnicu.

Vagne sadržaj u vrećici i uzme naljepnicu, pa potom dopuni sadržaj vrećice.

Napuni vrećicu sa proizvodom, ali uzme naljepnicu za sličan proizvod niže cijene.

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

  • Degustacija: Najčešća pojava kod sušenog i/ili kandiranog voća u rinfuzi, peciva i slatkiša.        

Po ulasku u trgovinu potrošač prvo navrati do sušenog i/ili kandiranog voća u rinfuzi, uzme šaku voća i jede uz razgledavanje ostalih proizvoda i tako čak nekoliko puta prilikom jedne posjete trgovini.   

Potrošač uzme pecivo i pojede do kase i ne pokaže naljepnicu da je uzeo isto.

Potrošač uzme čokoladu, manji slatkiš ili sladoled i pojede na putu do kase.

  • Unošenje prazne ambalaže: Najčešće je pojava sa ambalažom marke trgovine.

IZBJEGLI NESREĆU Vidite li smrtonosnu zmiju kraj djece? Mališani i majka nisu...

Potrošač unese praznu ambalažu za jaja od branda druge trgovine, potajice prebaci jaja iz druge kutije u trgovini u svoju kutiju i na kasi tvrdi da je ta jaja donio sa sobom iz druge trgovine. 

Potrošač unese praznu kutiju proizvoda iz druge trgovine, na kojoj je naljepnica sa cijenom iz te trgovine i zamijeni sadržaj, tvrdeći na kasi da je to kupio u drugoj trgovini.

  • Otuđivanje proizvoda: Najčešća pojava je sa robom opće namjene, kao što su maramice, odjevni predmeti, proizvodi za osobnu uporabu.

RANO OTKRIVANJE JE KLJUČNO Prepoznajte podmukle znakove raka debelog crijeva na vrijeme

Potrošač isprobava nekoliko odjevnih proizvoda po nekoliko puta, posebno u vrijeme gužvi i sasvim slučajno jedan ili čak više odjevnih predmeta ostane ispod njegove stare robe, koju je obukao ne našavši ono što je tražio.

Kod isprobavanja maskare i šminke, sasvim slučajno nekoliko komada odabranog proizvoda završi u torbici ili džepu, a jedan se kupi tj. plati na kasi.

POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

SLOMIO SE PRED KAMERAMA: Princ Harry plakao zbog Meghan, nije mogao izdržati

Idi na 24sata

Komentari 42

  • Leo Archibald 18.10.2019.

    Sve je to uracunato u cijenu

  • sljuk 18.10.2019.

    A zakaj ne? Oni nam ionako guraju to sve pod nos...cim vise svega na policama da se vise kupuje...i tako nastaju mega samoposluge u kojima se mozes lako izgubiti a to znaci da ni oni nemaju kontrolu nad svime skupa..pa je onda i veca vjerojatnost da dosta ljudi dodje na takvu ideju...ak nekom prodje...pf, oni nas ionako deru na cemu stignu

  • POTPEC 17.10.2019.

    Pa s obzirom da im je marža minimum 100% sve šta kupci ukradu je već odavno plaćeno i pretplaćeno, tako da nema nikakve štete za trgovce.

Komentiraj...
Vidi sve komentare