Oglašivačka kampanja će se, uz PR i medijske aktivnosti, provoditi i na Facebooku i Twitteru, s posebnim fokusom na tržišta SAD-a, Kanade i Ujedinjenog Kraljevstva. U sklopu kampanje na web stranici croatia.hr, zajedno s Ministarstvom turizma i sporta, kreirana je posebna podstranica Croatia your new office na engleskom jeziku koja sadrži sve važne informacije vezane uz prijave i boravak digitalnih nomada u Hrvatskoj, istaknuto je u priopćenju HTZ-a.
Iz HTZ-a su podsjetili da je Hrvatski sabor usvojio Zakon o strancima prema kojem se "digitalnim nomadima" može odobriti privremeni boravak u našoj zemlji u trajanju do godine dana. Ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac je apostrofirala da je Hrvatska jedna od prvih članica Europske unije koja je regulirala jednogodišnji privremeni boravak za digitalne nomade.
- Hrvatski turizam prepoznaje ovu priliku u kontekstu razvoja cjelogodišnjeg turizma. Kvalitetnom ponudom i jednostavnijim procedurama nastojimo privući što veći broj digitalnih nomada i na taj način promovirati našu destinaciju. Poslovanje digitalnih nomada izvrsna je prilika za hrvatsko gospodarstvo, a raduje nas činjenica da digitalni nomadi pokazuju sve veći interes za brojne hrvatske gradove. Vjerujem da će Hrvatska digitalne nomade oduševiti svojim prirodnim i kulturnim ljepotama kao i autentičnom ponudom - izjava je Brnjac koju HTZ prenosi u priopćenju.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić rekao je da je cilj najnovije kampanje predstaviti Hrvatsku kao zemlju koja digitalnim nomadima može jamčiti ugodan i siguran boravak te kvalitetne uvjete za život.
- Hrvatska je zemlja u kojoj ljudi u velikoj mjeri govore engleski jezik, zemlja koja nudi jedinstven način života s autentičnim iskustvima, ima dobru internetsku vezu, povoljnu klimu i prekrasnu prirodu, dobru povezanost s ostatkom Europe, pristupačan život prema europskim standardima te dobru i pristupačnu zdravstvenu zaštitu - istaknuo je Staničić.
Dodao je kako očekuje da će novi zakonski okviri te započeta kampanja koja će se provoditi kroz cijelu godinu pozitivno odraziti na povećanje broja digitalnih nomada u Hrvatskoj u budućem razdoblju.
Iz HTZ-a su podsjetili i da je vodeći svjetski brand turističkih vodiča Lonely Planet svoj nedavni članak posvetio upravo temi digitalnih nomada i uvjetima koje stranci moraju ispuniti kako bi u Hrvatskoj proveli godinu dana u statusu digitalnih nomada, a ugledni časopis Forbes je u francuskom i američkom izdanju objavio članak o Hrvatskoj kao poželjnoj i otvorenoj destinaciji za digitalne nomade.