Iako je Crni petak pojam koji su ljudi diljem svijeta usvojili kao znak izrazito velikih popusta, a s vremenom i ogromnih gužvi i nereda u shopping centrima, u Zagrebu je slika drugačija...
Jučer smo pisali o popustima i samom značenju Crnog petka, a današnji prvi pogled na fotografije centara i trgovina pokazuju da Hrvati nisu zaluđeni ni Crnim petkom, a ni hrvatskim popustima.
POGLEDAJTE VIDEO:
Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video
Video: 24sata/pixsell
Nakon velikih najava Crnog petka - i centri i trgovine su se potrudili napraviti plakate, staviti balone, ali ne i spustiti cijene toliko da proizvodi budu stvarno povoljni i primamljivi prosječnom hrvatskom kupcu - nema gužvi, pa čak ni nekog velikog broja kupaca.
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Petak, kao petak. Sve nekako ide svojim tokom. Oni koji su znali da im nešto treba su otišli kupiti proizvod koji su si zacrtali po malo povoljnijoj cijeni (uglavnom se popusti vrte oko 30 posto, iako su neki išli i do 80 posto) i cijela velika priča oko Crnog petka je ispala nepostojeća, najnormalniji petak.
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Pogledajte galeriju:
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Luka Stanzl/PIXSELL
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL
Foto: Sanjin Strukic/PIXSELL