Zaljubljeni Hrvati više pišu poruke nego što razgovaraju na mobitel kojeg gotovo uvijek nose sa sobom, pa čak i u kupaonicu, pokazuje anketa koju je Huawei proveo nad 2585 ispitanika.
POGLEDAJTE VIDEO:
Najčešći način izražavanja ljubavi je putem emojia u obliku srca ili poljupca, dok mali broj ljudi osjećaje pokazuje riječima. Ljubavna igra zavođenja bitno se promijenila od pojave društvenih mreža. Nakon prvog upoznavanja, većina Hrvata najprije se povezuje na društvenim mrežama (43,4%), a tek onda izmjenjuju brojeve telefona (36,8%). Ako povodom Valentinova priželjkujete da vam druga strana konačno izjavi ljubav, najvjerojatnije je da će to učiniti preko emojia u obliku srca (37,5%) dok će se za emoji koji šaje pusu odlučiti 26,3 posto ispitanih Hrvata.
Zaljubljeni Hrvati svoje partnere u imeniku imaju pod pravim imenom (57,2%) ili nadimkom (36,7%), a mali broj broj će spremiti pod tuđim imenom. Ovakve slučajeve kroz anketu su najviše zabilježili u Rijeci i okolici.
Aplikacije za upoznavanje koristi tek svaki deseti ispitanik (11,7%), dok ih je nešto više prijavilo slanje eksplicitnih sadržaja svojim partnerima (12%). Od ostalih aktivnosti, najčešće je flertanje putem mobitela (33,6%), pri čemu opet prednjače ispitanici iz grada Zagreba i okolice (35,6%). Svojim partnerima ispitanici pak najviše zamjeraju kada tipkaju na mobitel (63,2%) te igranje igrica (31,9%).
S prosječnim korištenjem mobitela od tri do pet sati dnevno (40,8%), od uobičajenih prostorija u kući, ispitanici ne ispuštaju mobitele ni dok su na WC-u (54,6%) te u kupaonici (44,7%). I dok je nesigurnost bez mobitela izrazilo 54,5% ispitanika, pri čemu ih je 67,2% navelo da ga uvijek nose sa sobom, čini se da mobiteli, unatoč možda uvriježenom mišljenju, ipak nisu u potpunosti ovladali našim životima. Upitani da izaberu između korištenja mobitela radi drugih aktivnosti, ispitanici su radije izabrali druženja s prijateljima (77,5%), seks (64,3%) te godišnji odmor (64,2%).
Općenito, ispitanici smatraju da im mobiteli u vezama služe kako bi s partnerom ostali u kontaktu (51,5%), dok tek četvrtina smatra da pridonosi njihovoj bliskosti (26,9%). Velika većina ispitanika se slaže da im mobiteli pomažu da ostanu u kontaktu s bližnjima (91%).
Istraživanju je pristupio najveći broj ispitanika u dobi od 18-25 godina (35,8%) te potom onih od 26-35 godina (30,4%), pri čemu su žene bile brojnije (65,6%). Anketi su pristupili ispitanici iz pet gradova Hrvatske – Zagreba, Splita, Rijeke, Osijeka i Varaždina, a najveći broj ispitanih bio je iz grada Zagreba i okolice (46,1%).