To je to što me zanima!

Hrvati svaki dan popiju duplo više piva nego prije tri godine

Svakodnevno pivo popije 10,2 posto građana, a 2018. je tu naviku imalo 5,1 posto njih. Najpopularnije pivo je svijetli lager pa slijedi pivo s voćnim okusom, tamno, pšenično te ono bezalkoholno
Vidi originalni članak

'Pivo je jedan od glavnih igrača u navijačkoj atmosferi velikih nogometnih natjecanja pa se njegov nastup očekuje i u sklopu nastupajućeg Europskog prvenstva u nogometu EURO 2020. U kojoj će pak mjeri vladajuća pandemija utjecati na kvalitetu i kvantitetu nastupa piva u ovim uvjetima odlučili smo istražiti putem anketnog upitnika i dobivene rezultate usporediti s istraživanjem koje smo proveli uoči Svjetskog prvenstva u Rusiji 2018. godine', stoji u rezultatima istraživanja koje su tijekom travnja 2021. godine proveli Ja TRGOVAC magazin i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 16 godina.

- Nesretna korona jako se odrazila na naše potrošačke navike pa se to očituje i kod potrošnje piva. Naime, ukupno 78,6 posto ispitanika izjavilo je da pije pivo, dok ih je u 2018. godini bilo znatno većih 87,3 posto - dodali su.

POGLEDAJTE VIDEO: Pivo otvara bagerom

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Činjenice o navici ispijanja piva u Hrvatskoj:

  • Čak 78,6 posto ispitanika izjavilo je da pije pivo, dok ih je u 2018. godini bilo znatno većih 87,3 posto.
  • Svakodnevno pivo danas pije 10,2 posto ljudi, što je točno dvostruko više nego u 2018. godini kada ih je bilo 5,1 posto.
  • Nekoliko puta tjedno pivo pije četvrtina ljudi, njih 25,8 posto, dok je njihov broj u 2018. bio nešto većih 29,9 posto. Jednom tjedno, pak, pivo pije svaki peti potrošač kategorije (20,5 posto), što je dosta više od 12 posto takvih potrošača od prije tri godine.

TIJESTO BUDE JOŠ I BOLJE Pekarski trikovi: Ako nemate kvasac, postoje dobre zamjene

  • Povremeno, odnosno nekoliko puta mjesečno pivo pije 23,4 posto ispitanih (23,2 posto u 2018.), jednom mjesečno ovo si piće priušti 8,8 posto njih (7 posto u 2018.), nekoliko puta godišnje pivo popije 9,5 posto potrošača kategorije (17,3 posto u 2018.), a rjeđe od toga njih 1,7 posto (5,5 posto u 2018.).
  • Velika većina potrošača pivo pije kod kuće. To ističe njih 62,8 posto, što je dosta više od 50,9 posto iz 2018. godine. Otprilike za toliko je pala potrošnja izvan kuće (pivnica, kafić, restoran i slično) jer danas imamo 19,7 posto takvih potrošača, a u 2018. bilo ih je 33,5 posto.

  • Da pak pivo konzumiraju podjednako i doma i izvan kuće kaže 17,5 posto potrošača kategorije, što je približno jednako rezultatu od 15,6 posto iz 2018. godine.
  • Da više piju pivo velikih industrijskih pivovara izjavilo je 71,9 posto potrošača piva, što je malo više od 70,8 posto opredijeljenih za ovu varijantu piva iz 2018.
  • Istodobno, craft pivo zabilježilo je osjetniji rast s 8,9 posto na 11,2 posto potrošača koji više piju ovu varijantu piva. Da piju podjednako danas navodi 16,9 posto konzumenata, dok ih je prije tri godine bilo 20,3 posto.
  • Najpopularniji je svijetli lager sa 68,3 posto udjela (značajan rast u odnosu na 55,5 posto iz 2018.). Slijedi pivo s voćnim okusom koje drži 11,8 posto, što je značajno manje od 27,3 posto iz 2018., a potom dolazi tamno pivo s 9,3 posto (5,6 posto u 2018.), ale ima 6,4 posto poklonika (u 2018. nije ponuđeno kao izbor), pšenično 3,7 posto (7 posto u 2018.) te bezalkoholno 0,5 posto (4,7 posto u 2018.).

 

Idi na 24sata

Komentari 1

  • EdukacijaNaKvadrat 29.05.2021.

    Ako ne pijes onda nemas prijatelja.Zato ja danas nemam nikoga.U ovom svijetu mozes prezivjeti samo ako si na drogama (alkohol ukljucen) po cijeli dan.Nece nas ni droga uskoro spasavati.

Komentiraj...
Vidi sve komentare