To je to što me zanima!

High-street brend ima crvene antilop čizmice inspirirane slavnim Borosanama

H&M ima atraktivan model u više nijansi, a dizajn neodoljivo podsjeća na legendarne čizmice koje su kod nas nekad bile simbol anatomske obuće za radnice
Vidi originalni članak

Popularni online shop, ovih dana nudi čizmice od crvenog antilopa s potpeticom, inspiriran legendarnim Borosanama. Nekadašnji simbol radničke, udobne i anatomske obuće, u njihovoj varijanti ima i različite cijene (ovisno o tržištu), na britanskom sajtu su oko 600 kuna, američkom oko 400 kuna, a na japanskom samo - 12 kuna.

 

Napravljene od antilopa, model ima potpeticu i zatvorenu petu, no način vezanja je prepoznatljiv, kao i otvor na prstima. Ovaj model dolazi i u crnoj varijanti.

POGLEDAJTE VIDEO: Bizarne cipele

Osim crvenih, tu su i kožnate crna i smeđa opcija s otvorenom petom, bez vezanja, također po cijeni od 12 kuna na japanskom sajtu, dok su na britanskom oko 170 kuna.

U BOJI CRNOG VINA Baršunasta haljina tamnog crvenog tona ultimativna je kraljevna noćnoga glamura

Ovo nije prvi puta da je Borosana inspirirala svjetske brendove, već je cipela, u Borovu po prvi puta napravljena davne 1968. godine, predstavljena i na pistama brendova kao što su Lacoste i Chanel.

VELIKI GUBITCI ZBOG KORONE Inditex, vlasnik Zare, zatvara 1200 manjih trgovina, a fokus će im sad biti na online prodaji

Svjetska imena osmislila su slične modele tijekom prošlih dekada, donoseći sportivo look, futuristički i navy dizajn, a Chanel ih je potpisao još u proljeće 2008. godine.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare