Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Aragović predstavlja kolekciju inspiriranu 80-ima
Moda je usred pandemije doživjela šok i neželjeno buđenje te se promjene nižu jedna za drugom, a nakon brenda Saint Laurent, koji je odustao od predstavljanja na daljnjim tjednima mode, stiže i nova informacija iz Guccija. Naime, Alessandro Michele najavljuje ignoriranje standardnih sezona te predstavljanje novih stilskih poglavlja i to dva puta godišnje. Ionako je koncept proljeće-ljeto i jesen-zima previše tradicionalan za nove modne okvire kakav je Gucci.
- Napustit ćemo istrošenu formu predstavljanja po sezonama te ćemo raditi predstavljanja dva puta godišnje, kao nova poglavlja naše priče. Ta naša poglavlja bit će napravljena miješanjem žanrova, stilova i pravila, na bazi novih jezičnih kodova kroz komunikacijske platforme - objavio je Michele na Instagramu.
Gucci je u vlasništvu kompanije Kering, baš kao i Saint Laurent koji također mijenja modni koncept.
Ranije ovaj mjesec brojni autori, s Dries Van Notenom na čelu, objavili su otvoreno pismo u kojemu inzistiraju na modnim promjenama u smislu ekoloških protokola i usmjeravanju brendova na manju proizvodnju, kako bi se sačuvali kvaliteta, kreativnost i ta modna čarolija.
Gucci je jedan od brendova koji idu više na priču, inspiraciju, a osim kvalitete, tu je i raznolikost kreacija koje će zasigurno ispričati brojne nove priče i kreirati razna zanimljiva modna poglavlja.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Aragović predstavlja kolekciju inspiriranu 80-ima
POGLEDAJTE VIDEO Tarik Filipović: #ZAJEDNO24SATA