Tijekom Black Fridaya lani je fiskalizirano čak 7,198.887 računa, a kupci su na taj dan potrošili 689,566.364,61 kunu, kazali su za 24sata iz Hrvatske gospodarske komore.
U sklopu Black Fridaya sniženja su obično između 20 i 70 posto i u načelu je riječ o većim popustima nego tijekom sezonskog sniženja. Sve veći broj kupaca planira svoje kupnje tijekom Black Fridaya, tako da smo po uočenim navikama kupnje na taj dan sve sličniji američkim i britanskim kupcima.
Sve veći broj kupaca planira svoje kupnje tijekom Black Fridaya, tako da smo po uočenim navikama kupnje na taj dan sve sličniji američkim i britanskim kupcima, rekli su nam iz HGK.
Izvorno je prodaja po promotivnim cijenama u sklopu Black Friday-a potekla s američkog tržišta. I u Hrvatskoj se posljednjih par godina sve više trgovaca odlučuje za prodaju svojih proizvoda po sniženim cijenama u sklopu Black Fridaya. Neki od trgovaca svoje promotivne prodaje u tzv. Black Fridaya provode i cijeli tjedan – Black week.
Posebni oblici prodaje u Hrvatskoj su regulirani sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, koji definira pitanja kao i pravila provođenja prodaje na taj način. Prilikom prodaje po posebnim oblicima prodaje nema propisanih raspona sniženja, no nužno je držati se dobre trgovačke prakse, kao i ostalih pozitivnih zakonskih propisa.