Malenim zvijezdama YouTube kanala 'Toys And Little Gaby', Gabrielle (4) i njenom bratu Alexu (5) bi na broju pratitelja pozavidjeli i mnogo stariji 'Influenceri'. Naime kanal na kojem se brat i sestra pred kamerama igraju najpopularnijim svjetskim igračkama ima više od 10 milijuna pretplatnika i preko 3,6 milijarde pregleda.
Prije tri godine ga je pokrenula njihova mama Sabine (28), a danas joj je vođenje dječjeg YouTube kanala 'ful time' posao. Njen je kanal posvećen isključivo djeci i dječjoj zabavi, odnosno igranju i rješavanju raznih izazova dječjih, a u fokusu su malena Gabrielle i Alex, i to dok se doma natječu u raznim igricama i otvaraju nove igračke.
Njihov najpopularniji video iz kolovoza prošle godine, 'Bath Song Nursery Rhyme for Kids', pogledalo je nevjerojatnih 379 milijuna ljudi. Video koji je zaludio toliko ljudi pokazuje brata i sestru kako se kupaju, peru kosu i igraju u kadi, dok u pozadini odzvanja zvučna dječja pjesmica.
Usporedbe radi, kanal 'Toys And Little Gaby' ima više pretplatnika nego YouTube kanal popularnog Cartoon Networka, a tvrtka za digitalnu analizu Social Blade ga je proglasila najuspješnijim u Velikoj Britaniji.
Kako mama Sabine ne želi otkriti koliko je do sada zaradio popularni kanal, iz tvrtke Social Blade, koja prati 23 milijuna različitih YouTube kanala, kažu da 'vjerojatno zarađuje puno više od milijun funti godišnje'. No ono što je Sabine ipak otkrila, je da zahvaljujući tom novcu obitelj namjerava proširiti svog 'skroman prigradski stan'.
- Kad su bili manji, voljeli su gledati kratke videe na YouTubeu, pa sam mislila da bismo mogli i sami nešto snimiti - ispričala je mama Sabine za Daily Mail, a i akademska zajednica se slaže kako je popularnost takvih kanala koji prikazuju djecu kako se igraju i otvaraju poklone, pravi svjetski fenomen. Danas za taj fenomen postoji i ime, 'toddler crack'.
Još jedan primjer koji pokazuje koliko je uspješan ovaj YouTube trend je osmogodišnjak Ryan, zvijezda YouTube kanala Ryan Toys Review, koji prema Forbesu od svog kanala zarađuje nevjerojatnih 22 milijuna dolara godišnje.
YouTube kanali novac zarađuju preko oglasa koji se prikazuju prije videa, ili koji se prikažu preko stranice za vrijeme trajanja videa.