Kombinacija humora, horora i užasa, podcrtana izvrsnim odjevnim kombinacijama, rezultat je nove simpatične kampanje Louis Vuitton za pred-jesensku kolekciju 2020. Njihov glavni kreativac, Nicolas Ghesquière, odlučio se za drugačiji pristup, iako je za tu francusku kuću već postao standard raditi nešto sasvim drugačije od drugih.
Kod njih nisu bitne samo fotografije, već i šira priča, pa tako uspješno izlaze iz sfere kampanja i ulaze u onu dizajna plakata.
Naime, poput odličnih postera izgledaju njihove nove reklame na kojima se ističu slavne glumice Jennifer Connelly, Sophie Turner, Emma Roberts, Alicia Vikander, Chloë Grace Moretz, Léa Seydoux, Jaden Smith te mnogi drugi.
Ghesquière je osoba koja voli budućnost, futurizam, miješanje umjetnosti i sve što je novo te je veliki ljubitelj virtualne realnosti i znanstvene fantastike, što se u njegovom radu itekako vidi. Kuća nekad poznata po koferima, Louis Vuitton, danas je moderna da modernija ne može biti.
Odjeća podsjeća na odore iz budućnosti, a opet je kreativna, zanimljiva i nosiva, jer na kraju krajeva, sve to netko kupuje. Ali, imidž je važan, a on nastaje u virtualnom svijetu, radi čega Ghesquière itekako brine o tom aspektu brenda. Odjeća je, naime, samo početak njegove priče.
Foto-priča koju je brend predstavio podsjećaju na one retro plakate s kojih izvire strah, a kreativni su i fontovi, tako da sve djeluje vrlo autentično.
Styling prati priču, no ističu se konstrukcijski zanimljive majice, suknje, haljine i modni dodaci te, osim duhova i zombija, prizivaju mnoge retro trendove iz prošloga stoljeća.
Kreativnost je naglašena slaganjem šarenila i raznih uzoraka, dok torbe pripremaju teren za nove zvijezde svjetske scene modnih dodataka.