U tvornici je sve stalo na jedan dan - Ferrari je umjesto automobila u centralnoj tvornici u Maranellu pokazao prvu kolekciju odjeće i modnih dodataka.
- Mlade generacije imaju moć izraziti energiju i snagu brenda - izjavio je kreativni direktor kolekcije Rocco Iannone, koji je prije toga radio u utjecajnim modnim kompanijama Pal Zileri, Armani i Dolce & Gabbana, piše Coastreporter.
POGLEDAJTE VIDEO: Krojač Marin Sovar radi odijela na tradicionalan način
Riječ je o futurističkim, vizualno snažnim kreacijama u znaku snažnih boja.
Jedan od upečatljivih tonova je, naravno, i crvena koja je inače zaštitni znak Ferrarija.
Kreacije su u znaku tekstila nove generacije, nerijetko presvučenih raznim premazima radi otpornosti i neobičnog, gotovo plastičnog izgleda.
Kolekcija je namijenjena svima, muške i ženske kreacije izmjenjivale su se na ovoj neobičnoj modnoj pisti, u prostoru u kojemu se svakodnevno 'rađaju' neki od najbržih automobila svijeta.