Jeste li primijetili da naranče, mandarine i limuni u trgovinama nikada nisu u plavim ili ljubičastim mrežicama već uvijek u crvenim? Ako ste i mislili da je to samo slučajnost, nije - već marketinški trik koji ide za tim da u crvenoj mrežici naranče izgledaju rumenije, pa su nam i primamljivije i veća je vjerojatnost da ćemo ih kupiti.
Trgovci se sličnim trikovima služe i kad su u pitanju limuni i grejp, pa ćete ih najčešće vidjeti u žutoj i zelenoj mrežastoj vrećici, a nikad u crvenoj u kojoj bi čudno izgledali zbog narančastog odsjaja.
Autor bestsellera "Kako su nam brendovi isprali mozak i učinili nas ovisnima" Martin Lindstrom kaže da samo zbog većih košarica kupci, nesvjesno naravno, kupuju za čak 19 posto više, a sukladno takvoj logici 'pametniji' trgovci prema Lindstromu hladnjake s mlijekom stave na kraj trgovine kako bi kupcima na putu prema onom što kupuju svaki dan za oko 'zapelo' još nešto, što im inače nije na popisu.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZANCIJA' S IVANOM ŠARIĆEM: