Osnivači Yahoo tražilice ime su “posudili” od jednog plemena iz romana “Guliverova putovanja”, a Steve Jobs svoju tvrtku Apple nazvao je po omiljenom voću.
Ovo su samo neki od primjera kako su uspješne kompanije dobile ime. Mnoga od tih imena imaju skriveno značenje. Lego je, primjerice, kombinacija dvije danske riječi koje u prijevodu znače “Igraj i uživaj”, Nintendo na japanskom znači “prepustite sreću sudbini”, dok je Sony izvedenica od latinske riječi “sonus”, što znači zvuk.
Ne možemo ne primijetiti da su neka kreativna imena osigurala međunarodni uspjeh i vodeće pozicije tih kompanija na tržištu samo zato što se brzo uvlače “u uho”, iako iza konačnog odabira stoje mjeseci i mjeseci rada. Zajedničko im je uglavnom to što su ta imena kratka, s tri sloga ili manje i lako se izgovaraju.
Pepsi je nazvan po enzimu pepsinu, a Jeff Bezos došao je na ideju da Amazon nazove prema najvećoj rijeci na svijetu, Amazoni, jer je htio da i njegova knjižara bude najveća. Virgin se vodio geslom “Totalno smo nevini u biznisu”, što je Bransonu predložio školski kolega. Nije neobično i da su postojeće kompanije mijenjale ime kako bi bile što prepoznatljivije, pa se tako Canon do 1935. zvao Kwanon, a ime je dobio po budističkom božanstvu Guan Yin (na japanskom Kannon).