1. Isključite automatski generiran naslov
LinkedIn će automatski generirati naslov na temelju vašeg trenutnog posla. Izbrišite to i upotrijebite tih 120 znakova da napišete nešto atraktivno i relevantno.
- Kada želim naći na LinkedInu nekog poput vas, moji rezultati pretraživanja će otkriti samo vaše ime i naslov, a ako napišete atraktivan naslov onda ću uzeti vremena i pogledati vaš cijeli profil - rekla je Heifetz.
2. Ispričajte svoju priču u sažetku
Sažetak je potencijalno prilika da ispričate svoju profesionalnu priču na način koji povezuje dosadašnje iskustvo s iskustvom koje želite dobiti.
- Ispričajte uvjerljivu priču i napišite je u prvom licu. Ispričajte priču o svojim dosadašnjim iskustvima i to povežite s poslom kojeg želite dobiti. Tako ćete čitatelje vašeg profila ostaviti da se pitaju čime se sada bavite - kaže.
3. Prilagodite svoje iskustvo
Nakon što ispravno napišete naslov i sažetak trebate isto tako postupiti i s odjeljkom gdje navodite vaše iskustvo. Heifetz preporučuje da pišete u prvom licu i da se radujete svojim postignućima ne samo odgovornostima.
- Navedite samo dostignuća koja su najrelevantnija za novi posao koji tražite. Neka ta postignuća budu konkretno objašnjena tako da navedete problem koji ste riješili, kao i rezultate koje ste postigli - rekla je Heifetz.
4. 'Preporuke' koristite pažljivo
Heifetz savjetuje da se ovdje ponašate u skladu s 'manje je više' pristupom.
- Pažljivo dodajte preporuke odabranim pozicijama, odnosno samo one koje su najrelevantnije za novi posao koji tražite. Zatražite preporuke od jedne ili dvije osobe. I nemojte se ustručavati usmjeriti njihove preporuke. Recite im točnu poziciju koju želite dobiti i vještine koje biste željeli istaknuti - ispričala je.
5. Slike i sadržaj koristite tako da vam povećaju šansu za posao koji želite dobiti
Dodajte nove privlačne fotografije, videa, dokumente koji će povećati šansu za novi posao
- Kao i na bilo kojem LinkedIn profilu, upotrijebite slike i ostale medijske datoteke kako biste privukli pažnju na svoja najimpresivnija ostvarenja. Dodajte ih samo na pozicije na koje želite da se fokusiraju vaši novi čitatelji - napisala je, a prenosi Business Insider.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM: