To je to što me zanima!

Eko-potez: Popularni online servis vintage odjeće zabranio prodaju robe 'brze mode'

S tvrdnjom da brza moda nema kvalitetu i dodatnu vrijednost, Vestiaire Collective je izbacio brendove kao što su Asos i Topshop za prodaju na njihovim kanalima
Vidi originalni članak

Vestiaire Collective jedna je od najvećih svjetskih platformi za prodaju rabljene odjeće te njihovi poslovni potezi nešto znače za zajednicu u globalu. Moda je veliki zagađivač i neprijatelj prirode, jer pretjerano kupovanje i bacanje robe sve je samo ne ekološko. Zato su u kompaniji odlučili smanjiti preprodaju brendova koji rade po principu 'brze mode'.

Na listi otpisanih su Asos, Shein, Burton, Fashion Nova, Pretty Little Thing, Missguided, Topman, Topshop i Tezenis.

POGLEDAJTE VIDEO: Brda odbačene odjeće

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

- Brza moda nema vrijednost, a još manje u preprodaji. Poduzeli smo ovaj korak jer ne želimo biti sudionici u ovoj industriji koja ima golem utjecaj na okoliš i društvo - izjavila je Dounia Wone iz kompanije Vestiaire Collective.

VRIJEDI ZA SVE NAS Kako nam odjeća daje dojam zaštite: Psihološki efekt koji olakšava svakodnevni život

Naime, smatraju da trenutni sustav potiče prekomjernu proizvodnju i potrošnju predmeta niske kvalitete te time stvara ogromne količine modnog otpada. Kompanija ističe da je ova njihova odluka uslijedila nakon što je tim zaposlenika posjetio Kantamanto u Gani, najveće svjetsko gospodarstvo koje se bavi recikliranjem, piše Retail Gazette.

Otprilike 15 milijuna rabljenih odjevnih predmeta svaki tjedan prođe kroz Kantamanto, prema Vestiaire Collective, s tim da 40% toga postaje otpad.

- Ovo nam je putovanje naglasilo važnost poduzimanja hitne i ujedno radikalne akcije u vezi s brzom modom - javlja Vestiaire Collective.

OUTFIT DANA Crni kožnjak je legenda: Nosimo ga na traperice i bijele tenisice

Tijekom sljedeće tri godine, Vestiaire Collective će konstantno nadopunjavati listu zabranjenih brendova brze mode. Novi kriteriji će pokrivati ​​kvalitetu proizvoda, ali i odgovornost brenda. Ideja je potaknuti odgovornije potrošačke navike čak i ako na taj način platforma sprječava da isti proizvodi brze mode dobije drugi život - što bi trebalo općenito smanjiti kupovinu artikala brze mode te dati prednost kvalitetnijim stvarima koje imaju dulji 'životni vijek.'

Također, ova platforma sve više vrši pritisak na europske političare da kreiraju strožu regulativu za odlaganje modnog otpada.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare