Predstavnici studentske udruge Ekonomska klinika i Igor Pureta, predsjednik Uprave GRAWE Hrvatska d.d. potpisali su u Core Incubatoru Ugovor o suradnji na projektu „Pomažemo velikima, zašto ne i malima?“.
Ekonomska klinika neprofitna je organizacija koja okuplja tim proaktivnih studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu koji u suradnji s mentorima pružaju usluge besplatnog savjetovanja građanima, poduzetnicima i neprofitnim organizacijama te provode aktivnosti kojima je cilj podizanje opće razine ekonomske pismenosti i poduzetničke klime.
„Potaknuti statističkim podacima koji pokazuju da najmanju razinu financijske pismenosti u Hrvatskoj imaju mlađi od 19 godina, Ekonomska klinika razvila je projekt kojim smo krenuli od najmlađih članova zajednice“, izjavio je Domagoj Matezović, predsjednik udruge. „Projekt „Pomažemo velikima, zašto ne i malima?“ za osnovnoškolce provodimo kroz niz interaktivnih radionica u kojima im kroz igru i priču prilagođenu njihovoj dobi objašnjavamo osnovne financijske pojmove. Na primjer, osnovnoškolce učimo što je novac u smislu zarade, trošenja, štednje i doniranja, što su valute, kako kuna ne vrijedi isto kao euro ili dolar i slično“.
U osiguravajućem društvu GRAWE Hrvatska d.d. prepoznali su aktivnosti ovih proaktivnih studenata Ekonomskog fakulteta te su ih odlučili podržati kao Zlatni sponzor projekta „Financijska pismenost osnovnoškolaca“.
„Iznimno mi je drago što postoje ovako aktivne studentske udruge i što su studenti spremni volontirati s ciljem edukacije javnosti, posebno najmlađih“, izjavio je Igor Pureta, predsjednik Uprave GRAWE Hrvatska d.d. „GRAWE se, kao odgovorno financijsko poduzeće koje posluje u preko 60 ureda u Hrvatskoj, svake godine rado uključuje u aktivnosti kojima se pridonosi poboljšanju financijske pismenosti u sredinama u kojima poslujemo. Činimo sve što je moguće kako bismo pridonijeli jasnijem razumijevanju pojmova i proizvoda koji omogućuju financijski sigurniju budućnost kroz pravovremeno planiranje, ulaganje i brigu o vlastitim financijskim sredstvima“, zaključio je Pureta.
Ovo je samo jedna od aktivnosti u sklopu strategije koju GRAWE već godinama provodi s ciljem podizanja svijesti o važnosti odgovornog postupanja s financijama i planiranja budućnosti. Samo povodom obilježavanja Europskog i Svjetskog tjedna novca, koji se ove godine održao od 27. ožujka do 2. travnja, predstavnici GRAWE-a ugostili su ili su posjetili učenike 30 srednjih škola. Edukativna predavanja poslušalo je više od 1000 djece i mladih po čitavoj Hrvatskoj. Osim aktivnosti povodom Svjetskog tjedna novca, GRAWE je vrlo aktivan na društvenim mrežama, gdje mladima nastoji jednostavnim i zabavnim stilom približiti osiguranje.