Viktoru Zimmermannu, ekonomistu po struci, programiranje i web-dizajn bili su hobi koji je pretvorio u posao, te se samozaposlio. A sve je krenulo iz potrebe da nađe automobil preko oglasnika, a njegova sestra stan u središtu Zagreba koji ima svoje parkirno mjesto. Nezadovoljni postojećom ponudom, odlučili su stvoriti internetsku stranicu koja će biti društvena mreža i oglasnik u jednom. Tako je nastao Bazzar.hr koji će uskoro imati 30.000 korisnika koliko ih se okupilo u samo godinu dana.
Brat i sestra odlučili su stvoriti internetsku stranicu koja će biti društvena stranica i oglasnik u jednom
- Ideja je nastala prije dvije godine, kada sam odlučila ostaviti posao u prodaji jedne velike duhanske korporacije. Ni velika plaća, službeni auto, laptop i mobitel, nisu me mogli zadržati, zato što sam odlučila pokrenuti vlastiti posao i raditi za sebe s prijateljima i mladim entuzijastima koji žele stvarati i raditi kreativan posao koji vole - kaže Tana.
Zagrepčanka je nakon studija na Američkoj školi za menadžment i tehnologiju u Dubrovniku otišla raditi u New York. Ubrzo je napredovala u velikim korporacijama pa je stekla dobre reference za mnoge svjetske korporacije. Tako je nakon 14 ponuda za posao hrvatskih kompanija odlučila raditi za međunarodnu duhansku korporaciju u kojoj se nakon tri godine rada po 12 sati na dan, bez slobodnog dana, zasitila rada za druge i odlučila se samozaposliti, a zatim pomoći i prijateljima.
- Šefu sam u automobilu, na povratku sa službenog putovanja, rekla da više ne mogu raditi za njih i da želim pokušati napraviti nešto svoje - kroz smijeh dodaje Tana. U svibnju prošle godine pustili su Bazzar.hr na tržište.
- Imenu Bazzar presudila je naša mama koja nam je rekla da je bolje imati internacionalno ime za pazar, plac, tržnicu na kojoj je svašta kao i našem webu. Na njemu možete besplatno otvoriti svoj profil te prodavati, kupovati ili tražiti bilo što što vam treba u raznim kategorijama - objašnjava Tana. Kao članica Međunarodne komore mladih JCI, pod zaštitom Ujedinjenih naroda, Tana se zauzima za aktivno građanstvo koje stvara promjene u lokalnoj zajednici i zapošljava mlade. Smatra da će u budućnosti većina ljudi kupovati on-line, a stranica poput njihove nudi im sigurnu i povoljnu kupnju jer oni jamče da će kupac dobiti proizvod, a prodavač novac. Na Start-up Weekendu u Dubrovniku osvojili su prvu nagradu za ideju o Bazzaru. Investitori su im nudili novac, ali njima je važnije da idu svojim koracima i s timom koji sam istražuje te dijeli jednaku viziju
Preuzeto iz tjednika SuperMile - svake srijede besplatno ekskluzivno uz 24sata!