Dovoljno usko da laska ženskim oblinama, a dovoljno komotno da pada oko tijela, riječi su kojima dizajnerica Diane von Furstenberg opisuje svoju proljetno-ljetnu kolekciju čija je inspiracija bila romantično putovanje kroz Europu. Suknje na preklop, široki svileni topovi i skinny hlače idealna su elegantna odjeća za putovanja i nove pustolovine.
Od tirkizne, koraljne i žarko ružičaste i boje breskve, do plavo - bijelih oceanskih printeva, Diane je ponovno uspjela od naizgled jednostavne kolekcije napraviti odjeću za pamćenje, ali i svakodnevno nošenje.
- Važno je da svaki komad odjeće može funkcionirati sam za sebe, uparen s drugim osnovnim komadima - smatra Furstenberg.
Haljine od šifona, svilene izrezane bluze i elegantni modni dodaci poput haljina i torbi izazvali su oduševljenje publike, među kojom je sjedila i Sarah Jessica Parker, Valentino i Oscar de la Renta.
No pogled na ovu reviju bio je malo drugačiji nego na sve ostale, a za to su zaslužne Google pametne sunčane naočale, najnoviji tehnološki dodatak koji dizajnerica želi učiniti poželjnim modnim dodatkom. Na pistu je s njom izašao i suosnivač Google-a Sergey Brin, koji je objasnio da su naočale zapravo kamera koja snima video i slike.
- Imali smo slične ambicije, predstaviti nešto što je nosivo, korisno i praktično, a istodobno estetski vrhunsko - rekao je Brin o suradnji s dizajnericom Furstenberg.