To je to što me zanima!

Domaći brend izrađuje nakit sa slatkovodnim biserima i žadom

Domaći brend Juno lansirao je novu kolekciju, uz prepoznatljivu estetiku klasike s pomakom koja je nosiva u svakoj prilici, u svakoj kolekciji predstavljaju i novitete
Vidi originalni članak

Juno, brend nakita koji je 2016. godine osnovala Anita Dujić Broadfoot, posvećen je bezvremenskoj klasici, i to pod krilaticom “manje je više”. Poštujući prepoznatljivu estetiku s pomakom koja je nosiva u svakoj prilici i jednostavna za stiliziranje, Juno svakom kolekcijom donosi i nešto novo.

POGLEDAJTE VIDEO:

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Novitet je žad, koji smo prvi put koristili i pretočili ga u ogrlicu u kojoj smo se poigrali veličinama i omjerima”, otkrili su nam iz ovog brenda. Žad, poludragi kamen zbog svojih je harmoničnih osobina cijenjen kao kamen mira i ljubavi, a simbolizira nebo, zemlju i čovjeka.

Kolekcija za jesen i zimu, Juno BASIC, i ovog je puta od srebra i s pozlatom, uz slatkovodne bisere i poludrago kamenje. Uskoro stiže još noviteta u Juno CHI liniji, a nakit će biti izrađen od materijala kao što su zlato, dijamanti i drago kamenje. 

Juno nakit možete pronaći na web shopu www.junostudio.co te u concept dućanima Estilo, Kawa, Trogir experience, Sole Luna, Artisan, te Limun studio.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare