S obzirom na to da se trenutno ne održavaju revije i osobni sastanci, ovaj par bio je prisiljen napraviti nešto drugačije. Dolce (62) i Gabbana (58) razgovarali su za AFP iz raskošne vile u Milanu u kojoj su snimali niz mini-filmova za njihovu nadolazeću kolekciju. Videozapisi koje su snimali, temelje se na obitelji, a emitirali su ih online kao alternativu uobičajenoj modnoj reviji.
POGLEDAJTE VIDEO:
- Domenico i ja smo dvije pozitivne osobe, nismo obeshrabreni činjenicom da ne možemo raditi neke stvari. Ali naravno, sve je teže. No moram vas podsjetiti da smo, kada je naša marka lansirana 1984. godine, imali samo samo 1500 eura. Kapute smo izrađivali od flisa jer ih nismo mogli izrađivati od kašmira, odjeću smo izrađivali jer nismo imali novca za kupnju dragocjenijih tkanina. To je situacija koja se može usporediti sa današnjom: ovo ne možemo kupiti, ne možemo ovo učiniti. Kad smo Domenico i ja pod pritiskom, dajemo sve od sebe. Volimo izazove - rekao je Stefano.
- Mi smo uistinu 1000 posto Talijani. U vremenima katastrofe morate biti inventivni, kreativni, ne zaustavljati se, ne plakati nad svojom sudbinom, morate reagirati, s optimizmom, pozitivno - komentirao je Domenico.
- Većina posla obavlja se putem interneta. U nekim su zemljama trgovine otvorene, kao u Kini. U drugima nisu, posebno u Europi i Sjedinjenim Državama. U četiri mjeseca zabilježili smo rast od 170 posto u e-trgovini. Postoji pozitivna strana ove situacije, prilagođavamo se novom načinu kupnje, koji je već bio vrlo razvijen u Sjedinjenim Državama i Južnoj Americi - rekao je Stefano.
- Revije visoke mode obično se planiraju šest mjeseci ili čak godinu dana unaprijed, a održavanje klasične modne revije bilo je upitno. U početku je Stefano bio za to da se nešto učini, ja sam bio pomalo protiv toga. Nisam htio ništa raditi, ali on je inzistirao. Za nas je ova kolekcija bila terapeutska zbog toga smo je morali nekako predstaviti - rekao je Domenico, piše Yahoo.