U sklopu inače digitalnog Tjedna muške mode u Milanu, reviji na otvorenom nazočili su gosti s maskama na licu dok su modeli koračali modnom pistom, a nakon toga stajali u vrtu udaljeni metar jedni od drugih.
Revija je održana na sveučilišnom kampusu zaklade Humanitas za medicinska istraživanja, koja pokušava razviti cjepivo protiv novog koronavirusa - projekt čijem financiranju pomaže Dolce & Gabbana.
POGLEDAJTE VIDEO: Život Karla Lagerfelda
Uz još jednu fizičku reviju s gostima ranije u srijedu koju je održao talijanski brend Etro, revija Dolce & Gabbana bila je prvi modni događaj velike luksuzne marke u stvarnom svijetu od ublažavanja restriktivnih mjera u većini Europe.
Dizajneri Domenico Dolce i Stefano Gabbana rekli su da im je trebalo dugo vremena da shvate hoće li organizacija takvog događaja biti uopće moguća, ali da su željeli poslati poruku optimizma i da se Italija, jedna od najteže pogođenih zemalja koronavirusom, "vratila".
Nadahnuta bojama Amalfijske obale i njenog mora, revija muške odjeće Dolce & Gabbane za proljeće/ljeto 2021 održana u srijedu u Rozzanu, južno od Milana, prikazala je 102 komada odjeće u raznim nijansama plave boje, a neki su imali i otiske neoklasičnih kipova.
Na reviji je bilo oko 200 gostiju, uglavnom talijanskih, u usporedbi s 500 ili više u normalnim vremenima.
Modeli nisu nosili maske na modnoj pisti - brend je nedavno lansirao kolekciju pidžama s odgovarajućim maskama za lice - ali dvojica dizajnera učinila su to za svoj tradicionalni izlazak na pistu na kraju revije.
Uz lagane kreacije i bucket hat, dvojac predlaže i popularne tenisice, a sve skupa u znaku je morskih tonova i retro motiva koji podsjećaju na pločice u starim kupaonicama iz sedamdesetih.
Iako se u kolekciji našlo i nekoliko klasičnih tamnih odijela, naglasak je na ležerne končane veste te lepršave košulje i hlače, u raznolikim plavim nijansama.