To je to što me zanima!

Dobitnici: Velika hvala superjunakinjama svake obitelji

Današnji potrošači ne kupuju bilo što i u moru raznih proizvoda traže kvalitetu. Žele znati što točno kupuju i koliko je to kvalitetno, a to mogu dobiti samo dobrom preporukom. Dobitnicima je ovo najveće priznanje
Vidi originalni članak

U projektu "Odabrale mame" nema nagovaranja ni politike. Ispitanice ocjenjuju samo one proizvode i usluge koje su do sada koristile, i to u nekoliko kategorija. Tu nema namještanja jer uvijek pobjeđuju samo najbolji, odnosno oni koji su pogodili ukuse kupaca. Današnji potrošači ne kupuju bilo što. U moru raznih proizvoda traže kvalitetu i žele mnogo više od proizvoda ili usluge. Oni žele znati što točno kupuju i koliko je to kvalitetno. A to mogu samo dobrom preporukom. Nju mogu dobiti samo od onih koje kupuju sa srcem i znaju što im treba za obitelj. Majke. Zadovoljstvo što su okićeni oznakom "Odabrale mame" ne kriju ni dobitnici koji su prije dva tjedna preuzeli nagrade. 

 

Zahvaljujemo svim majkama što su prepoznale i odabrale Pur Sensitive kao kvalitetan proizvod i time nam pokazale svoje povjerenje. Nagrada koju smo osvojili ima posebno značenje jer nam pokazuje u kojem smjeru idemo. Majke su danas glavni potrošači kojima su bitne sigurnost i kvaliteta proizvoda te nam je upravo mišljenje majki glavni pokretač u poslovanju.
Mia Jelinić, Junior Trade Marketing Manager, Laundry & Home Care- Adria region, Henkel Croatia d.o.o.


 

Svi znamo koliko su majke zahtjevni potrošači jer za svoju obitelj i bližnje žele samo ono najbolje. Od iznimnog je značaja da su upravo ti zahtjevni potrošači prepoznali kvalitetu zubnih pasta Signal, kao proizvoda koje žele imati u svojim domovima. Zahvaljujemo svim mamama na ovom predivnom priznanju, a Signal će se svakako i dalje truditi pridonositi zdravlju njihovih obitelji.
Andrea Lujić, Shopper & Customer Marketing Manager, Skin & Oral, Unilever

Hvala svim mamama koje su prepoznale kvalitetu našeg proizvoda, kao i Selektivi d.o.o. koja je pokrenula taj hvalevrijedan projekt. S obzirom na to da su upravo mame one koje odlučuju o većini proizvoda za kućanstvo, one čine panel koji je vrlo važan svakom proizvođaču. Domaći čvarci Mesne industrije Ravlić, koji se pripremaju na tradicionalan način, tako su ponosni nositelj ružičaste oznake "Odabrale mame" koja pokazuje da su pravi izbor za svaku obitelj, a koja nas potiče da i dalje stvaramo proizvode kojima mame vjeruju.
Ivana Ravlić Devald, Mesna industrija Ravlić d.o.o.

Budući da su se ocjenjivali proizvodi različitih proizvođača, domaćih i stranih, stvarno nam je zanimljiva informacija da nas naši ciljani kupci ocjenjuju kao najbolje u toj kategoriji, što je i svrha projekta "Odabrale mame". Uglavnom su oko 75% naših kupaca žene i pretežno, prema anketama koje smo mi provodili, one ne kupuju za sebe nego za obitelj. Stoga smo stvarno ponosni što u toj konkurenciji mame odabiru naše proizvode kao najbolje u kategoriji.
Dražen Horvat, direktor, Delicia d.o.o.

Jako nam je drago što su majke upravo Kaufland ocijenile najboljim u kategoriji Nacionalni trgovački lanac robe široke potrošnje. Velik dio naših kupaca upravo su majke, stoga nam je drago da su nam baš one svojim odabirom pokazale povjerenje i potvrdile da idemo u pravom smjeru. Zahvaljujemo svim majkama koje su sudjelovale u istraživanju!
Marija Franić, voditeljica korporativnih komunikacija, Kaufland Hrvatska k.d.

Izuzetno smo ponosni što upravo hrvatske majke biraju Gavrilović kao jedan od omiljenih proizvoda za obitelj. Ovo priznanje ima posebnu težinu jer svi znamo koliko je glas majke potkrijepljen pomnim razmišljanjem, savjetovanjem s drugim potrošačima te koliko mu se, u konačnici, vjeruje. To nam je izvrstan kompas za razvoj proizvoda i poticaj da nastavimo ispunjavati očekivanja naših "šefica kućanstava", kao i ostalih članova obitelji.
Trpimir Lovreković, direktor marketinga, Gavrilović d.o.o.

Ta nagrada mnogo nam znači zato što su naša glavna ciljana skupina upravo majke. One su "decision makeri" u svakoj kupnji u trgovačkim centrima. Priključili smo se projektu "Odabrale mame" da vidimo gdje je naše mjesto, što će majke reći i izglasati. Dakle, išli smo s našim proizvodom i brendom Saltas koji je inače lider na hrvatskom tržištu, ali smo sad baš željeli čuti što majke kažu. Dokazalo se da ipak jesmo lider i zato smo dobili ovu prestižnu nagradu "Odabrale mame", što nam puno znači. Majke su nam iznimno važne kao potrošači, one donose odluke pri kupnji, one biraju za svoju djecu, a svaka majka birat će najbolje što može. Ovo je još jedna potvrda koja će stajati na polici, ne samo na našem proizvodu nego i na ostalim proizvodima koji su dobili priznanje "Odabrale mame". To će olakšati i drugim majkama, ako su u dvojbi između nekih proizvoda, da odaberu dobar i kvalitetan proizvod za najmilije.
Mario Mađerac, direktor, Marketing i razvoj ambalaže, Koestlin d.d.

U ime kompanije Unilever zahvaljujem na ovoj predivnoj nagradi! Velika nam je čast što su hrvatske mame nakon Dove gelova za tuširanje odabrale i Dove dezodorans kao svoj prvi izbor. Hvala hrvatskim mamama! U srcu brenda Dove je žena, možemo reći i majka. Mnoge od nas su i same majke ili imaju mamu - tog superjunaka svake obitelji - koja uvijek zna što je za njezinu obitelj najbolje. Upravo je zbog toga ova nagrada još vrjednija. Drago nam je što je Dove dezodorans pronašao svoj put do srca hrvatskih majki, hvala im na tome.
Marina Grgić Papić, Shopper & Customer Marketing Manager, Deo, Unilever

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare