Emotikoni su danas zamijenili riječ u komunikaciji mladih, osobito u ljubavnim pitanjima, pokazalo je istraživanje branda Durex. Prema njemu. 80 posto mladih u dobi od 18 do 25 godina tvrdi da se jednostavnije izražavaju putem emotikona, a 84 posto njih tvrdi da im je ugodnije razgovarati o seksu pomoću njih.
Emotikoni su ključni za povezivanje mladih parova te istraživanje sugerira kako je stvaranje službenog emotikona koji će označavati siguran seks važno kako bi se zaštita unijela u komunikaciju. Upravo je zato Durex ususret Svjetskom danu borbe protiv AIDS-a lansirao kampanju kojom poziva na stvaranje prvog službenog, međunarodnog emotikona koji će simoblizirati siguran seks.
Takav će emotikon omogućiti mladima da prevladaju neugodnosti u raspravama o sigurnom seksu, potaknuti razgovor i podići svijest o važnosti korištenja kondoma u zaštiti od spolno prenosivih bolesti, uključujući HIV i AIDS. Durex poziva ljude da koriste i dijele hashtag #CondomEmoji kao podršku sigurnom seksu.