Lansirana je od tvrtke koja proizvodi pića 'Innocent Drinks'.
- Čuli smo da su ljudi zabrinuti da ih Djed Božićnjak možda neće moći posjetiti ove godine, pa smo smislili lukavo, higijensko i - što je najvažnije - stilsko rješenje - napisali su u opisu reklame.
POGLEDAJTE VIDEO (kako zamotati poklone):
Video je pregledan 1,5 milijuna puta otkako je podijeljen 15. prosinca.
Oglas započinje ilustracijom postavljanja dasaka na kamin kako bi se spriječilo Djeda Mraza da se spusti niz dimnjak.
- Ova pravila o karantenama i zabranama putovanja znače da Djed Božićnjak treba novi plan. Ili će morati ostati na Sjevernom polu sa svojim zalihama limenki i wc papirom. Gotovo je, gotovo je, Božić je mrtav. Možda će umjesto njega prirediti Dan palačinki? Ali, baš na vrijeme za veliki dan, Djed dobiva kutiju od Inocenta. Unutra je zaštitno odijelo za Djeda Mraza s maskom za lice, rukavicama i vizirom kako bi mu osigurali sigurno putovanje - govori se u reklami.
Video završava uvjeravanjem gledatelja da će Djed Mraz stići do njihove kuće, bez obzira na sve. Međutim, njihovom reklamom nisu bili zadovoljni svi gledatelji.
Pogledajte reklamu:
- Ovo je neukusno i potpuno neprikladno - bio je jedan komentar.
- Vrlo je teško objasniti svom djetetu zašto Djed Mraz treba posebno zaštitno odijelo kad to dijete vjeruje da je Djed dovoljno magičan da može biti potpuno siguran i bez njega - dodao je drugi.
Ali, bilo je i onih kojima se reklama dopala, piše Mirror.
- Hvala! Moj sin je autističan i jako se brinuo za Djeda Božićnjaka ove godine - komentirala je jedna mama.