Zaposlenici mogu biti izvrsni radnici, ali to ništa ne znači ako se nisu naučili igrati, tvrde istraživači s Harvarda. Kroz igru djeca nauče kako dijeliti stvari i slušati, ali i kako kontrolirati sebe i vidjeti da svaka akcija ima svoju posljedicu. Želite li pripremiti djecu na život u kojem će se uspješno snalaziti dopustite im da se igraju i uživaju u tome, savjetuju. Igra razvija mnoge vještine koje pomažu u kasnijem životu, a između ostalog zaslužne su i za uspješan završetka fakulteta.
Najbolji pokazatelj školskog uspjeha je sposobnost kontrole impulsa. Djeca koja mogu kontrolirati poriv da budu u središtu svemira i u skladu s tim poštuju druge ljude, spremnija su na učenje. Psiholozi to nazivaju "teorijom uma", odnosno sposobnošću da se prepozna kako su naše vlastite ideje, vjerovanja i želje različite od ljudi oko nas. Ljepota igre je i u tome da djeca mogu promatrati i učiti iskustva i emocije od drugih te komunicirati s njima smisleno, izražavajući svoje ideje.
Kroz igru, djeca se uče zahvalnosti, rješavanju konflikata i problema, dijeljenju ciljeva, stjecanju fleksibilnosti te životu s razočaranjima. Mašta, imitiranje i sanjarenje su ključni faktori za intelektualni i socijalno-emocionalni uspjeh.
Za akademski uspjeh najvažnije je razviti emocionalnu inteligenciju, koja nadilazi puko učenje iz knjiga, utvrdili su stručnjaci. To zahtijeva sposobnost da se aktivno angažiraju s ljudima i idejama, odnosno duboku povezanost sa svijetom.