Modne revije postale su pravi show kako bi opravdale svoje postojanje, kreirale stilski okvir za priču modnoga dizajnera i ujedno gledateljima pružile neko posebno iskustvo. Ovoga puta pariška modna pista modne kuće Dior za jesen 2020., odnosno dizajnerice Marie Grazie Chiuri, zabljesnula je u znaku citata talijanske feministkinje Carle Lonzi poput - We Are All Clitoridian Women, teme koju Diorova art direktorica konstantno provlači kroz prezentacije. Istovremeno, pistom su šetale cure odjevene u luksuzne boho stylinge pojačane maramom na glavi, nakitom i suknjama na resice.
Luksuzna dama s maramom na glavi nosi i veliko stilizirano C D, jer ovaj brend jedan je od najpoželjnijih u svijetu statement dodataka. Naime, ova kuća drži se logomanije, trenda na kojemu su izgradili čitavo bogatstvo.
Dio kolekcije oda je kariranim motivima koje Chiuri često koristi u kolekcijama. Kaputi s resicama u kombinaciji s mrežastim dokoljenkama i bijelim mary-jane sandalama njezino su tumačenje romantične ženstvenosti.
Pufasta jakna nikad nije bila tako stylish. Brendirana, s resicama i ručno rađenim detaljima ulazi u sferu ultimativnog sportivo luksuza.
Jesenska priča nastavlja se očito na onu ljetnu, festivalsku, u kojoj hipi cure kombiniraju dugačke kapute i minice, no za urbani chic tu su kravate i košulje. Dizajnerica se igra klasično muškim elementima na ženskoj formi te ih nadograđuje zlatnim nakitom.
Resice, kao jedna od popularnih tema, viđene su i na drugim pistama za jesen 2020. Očito bit će to jedna rasplesana sezona, podcrtana dinamičnim i fluidnim materijalima.
Transparentni materijali u Dior režiji čine dugačke haljine koje na pisti izgledaju poput fragilne paučine. Outfit u znaku crne donosi ženstvenu bajkericu koja kombinira kožnate berete i zlatni nakit.
Ručni rad i cvjetni vez dio su Diorova naslijeđa, a jedna od omiljenih formula su raskošne 3D aplikacije na dugačkim prozirnim haljinama i gornjim komadima. U ovoj kolekciji Chiuri je smanjila dojam s odijelima te naglasak stavila na više ležerne komade, sedamdesete i općenito, oslobođenje tijela.
Smeđa je tema, detaljno obrađena sa strane boje i motiva. Maria Grazia Chiuri radi, kako je istaknula, za stvarne žene te smatra da odjeća s piste mora biti praktična i nosiva u stvarnom životu. - Želim da pamtite ženu, a ne dizajnera - istaknula je autorica. Dior je u njezinoj eri uistinu sišao s oblaka i postao real-life brend koji je stilski praktičan od jutra do mraka, iako je cjenovno u principu nedostupan većini.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM: