Bulgari, odnosno Bvlgari, osnovao je Constantine Sotirios Boulgaris (1859. - 1932.), koji je karijeru započeo kao draguljar u Epiru u Grčkoj, prije odlaska na Krf 1877.
Ubrzo prelazi u Rim i otvara trgovinu u ulici Via Sistini, koju je 1905. zamijenila trenutna vodeća trgovina u ulici Via dei Condotti. Potpis Bulgari često se piše Bvlgari, sa slovom v umjesto u, što je referenca na staru rimsku abecedu.
POGLEDAJTE VIDEO: Nakit inspiriran zagrebačkim Hendrix mostom potpisuje umjetnik Adriano Nokaj
Jedan od najuspješnijih dizajna ove kuće je Trombino (u prijevodu ‘mala truba’). Prvi model prstena tog dizajna kuća je predstavila početkom tridesetih, a isticao se po načinu na koji je kamen bio smješten.
Jedan od najpoznatijih prstenova Trombino kupila je Elizabeth Taylor 1971. Kombinacija safira i zlata ima više od 35 karata, a Christie's ga je 2011. godine prodao za oko 5,5 milijuna kuna.
Inače, Christie's često prodaje slične Bulgarijeve modele po takvim astronomskim cijenama.
Bulgari je postao prepoznatljiv u svijetu tijekom šezdesetih, kad su njegove kreacije nosile zvijezde poput Sophie Loren, Gine Lollobrigide te razne princeze.
Kad je 1962. godine snimala Cleopatru u okolici Rima, Elizabeth Taylor se zaljubila u Bulgari. I danas je prepoznatljiva ogrlica koju joj je Richard Burton poklonio kao vjenčani poklon dvije godine kasnije. Christie's je tu ogrlicu 2011. godine prodao za oko 38 milijuna kuna.
Talijanska je vlada 1962. u Parizu organizirala izložbu 75 draguljara iz Italije, obilježavajući inauguraciju Talijanskog instituta za kulturu. Bio je to trenutak u kojemu su talijanski draguljari stali uz bok pariškima, koji su do tada vodili na ovom području.
Početkom 1960-ih, Bulgari je predstavio seriju broševa 'Giardinetto', koja je sadržavala čitav raspon dizajna, boja i kombinacija materijala. Te kreacije i danas su simbol ove kuće.
Jedan od najpoznatijih dizajna je i sat s narukvicom u obliku zamotane zmije, koju je kompanija usavršila tijekom pedesetih. Ugradili su opruge od bijelog zlata, što je novom dizajnu dalo impresivnu fleksibilnost, piše Christies.
Iako skupocjen brend, kroz osamdesete i devedesete na scenu je uveo elegantan, no pristupačan nakit koji mogu nositi svi, a ne samo oni dubljeg džepa.