Kad se 1999. megapopularna Spice Girl Victoria Adams udavala za megapopularna nogometaša Davida Beckhama, bilo je to vjenčanje u kraljevskom stilu. Uz klasičnu, raskošnu vjenčanicu od bijele čipke koju je dizajnirala Vera Wang, Victoria je nosila tijaru od fino prepletenog 18-karatnog zlata s dijamantima koju je dizajnirao irski dizajner Slim Barrett, čiji su klijenti bili princeza Diana, Mick Jagger, ugledne modne kuće, a poslije Kate Moss, Beyonce, Lady Gaga, Cara Delevingne... Victorija je za vrijeme ceremonije zasjela kraj svoga muža na zlatno prijestolje! Danas znamo, kruna i prijestolje nisu bili samo pomodni tematski inventar Beckhamovih. Bili su sigurni da im tron prirodno pripada i tako su se ponašali. Nije Davidu srce stalo kad je otišao u nogometnu penziju, niti je Vicky Adams ispala iz djevojačkog banda da bi izgubljeno kunjala u sjeni svoga odabranika.
Oboje su bili građeni od mnogo čvršćeg materijala. Vrlo svjesno su prekoračili svoje početne granice i hrabro se preselili na novi teren - u svijet mode. Isprva se činilo da će tu izgorjeti poput mnogih zvjezdica koje su zgasnule za nekoliko godina, ne oštetivši ono zbog čega poštujemo modu i modni dizajn. Ali nisu izgorjeli. Potom se činilo da su poput repatice - bljesnu, ostave dugi svjetleći trag, ali ipak zgasnu u (modnim) prostranstvima. Ne, Beckhamovi su talentirano gradili svoje druge karijere. Još ih grade. Poslovni ljudi iz svijeta mode govore o urođenu instinktu za modu koju posjeduju. Je, to je O.K., ali nije dovoljno za karijeru u modi poput njihove. Jasno je da je kod Becka i Vicky ipak riječ još i o fantastičnoj mašineriji uključenoj u projekt koji donosi meganovac dok traje njihov iz svemira vidljiv seksepil. Victoria je ispotiha stupila u modni biznis.
Ali nikad, pa ni tada nije izgledala kao da je skinula krunu s glave. Naprotiv. I dok su svi govorili “evo još jedne amaterke u modi” ona je s ekipom profesionalnih dizajnera pametno birala modele smirenih linija za kolekciju koju će potpisati. Prvu, drugu, treću... Dok nije dogurala do nominacije za dizajnericu godine 2010. godine. Prvi put u 36., a potom još nekoliko puta. Samo dvije godine nakon što je osnovala svoju modnu marku u New Yorku. Na popisu zvijezda koje danas nose njezine modele najpoznatija su lica planeta. Veća je frka u modnom pogledu bila s Davidom. Nije on baš otprve pokazao svoj “instinkt za modu”. Na vjenčanju je nosio pomalo kukuruznu bradicu više nalik na Robina Hooda nego na buduću modnu ikonu. No stvari se godinama bitno popravljaju. Bilo je jasno da ga je modno timarila upravo Vicky.
Ona je znala dati dignitet običnoj casual odjeći. Doduše, ne baš običnoj, nego onoj malo skupljoj koja sama po sebi izgleda sve bolje u 21. stoljeću. Ali fina dolčevita, široke hlače, dobra torbica, supercipele... sve je to slalo poruku o njezinu modnom ukusu koji je sve više bio “u plusu”. Još 2007. nije izgledalo da se kod Davida išlo na direktni seksepil: on je ludo privlačan muškarac, i to je valuta koja se ne ispušta iz ruku. Lako je potpisao dizajn kolekcije donjeg rublja za megalanac H&M, a kad je pružio ruku i pozivu Giorgija Armanija da bude model za njegovu liniju donjeg rublja, posao su dovršili umjetnici u području reklamnih kampanja koji su Beckhamov seksepil digle na najvišu ljestvicu koja izaziva žensku vrtoglavicu. Čak i kad je Vicky uz njega.
U četvrtak, 5. ožujka svijet čeka premijera njegove nove kolekcije muškog rublja za H&M i novog posla za H&M. Sve je tu mnogo umjerenije... U novoj modnoj ulozi David izabire svoje omiljene komade iz najnovije H&M-ove kolekcije Modern Essentials, a taj je izbor kao reklamni spot snimio Marc Forster, redatelj filmova poput “Monsters Ball”, “Finding Neverland” i drugih. U “foršpanu” spota koji se vrti na YouTubeu, imamo prizor muške ekipe okupljene u zadimljenom prostoru oko biljarskog stola. Tipovi su prilično gruba izgleda, i svi su casual odjeveni. I Beckham, naravno. Forster se kune da Beckham čini tu odjeću savršenom. Jer ima i savršen osjećaj za filmsku naraciju. To nas prisjeća filmskih epizoda Vicky Beckham i sreće filmskih fanova da se ipak odlučila za modu. Iz kolekcije Modern Essentials David izabire bijelu “ispranu” jeans jaknu, koju će u stvarnom životu izabrati samo onaj tko još nije svjestan kako s njom modno promašiti. Ili baš obratno, birat će je onaj tko zna i od tog “sumnjiva” komada stvoriti odličan modni imidž. Beckham dakako sugerira najbolji mogući imidž s takvom jaknom. Izabire, kažu u najavi, i lanenu sportsku jaknu, kratki kaputić, elegantan blejzer od lana, polo majicu za urbani izgled i savršenu bijelu košulju od popelina. E ta košulja od popelina mu stvarno divno stoji. To je Beckham, i s njom je H&M na konju!
Preuzeto iz tjednika SuperMile - svake subote ekskluzivno uz 24sata!