Naslovnice dviju rujanskih tinejdžerskih magazina Girls' Life i Boys' Life razljutile su jednu grafičku dizajnericu. S razlogom. Dok se dečkima sugeriralo da otkriju svoju budućnost i što žele postati, curama se poručivalo da je jedino bitno da budu lijepe. Ni jednim naslovom nije se utjecalo na njihovu profesionalnu budućnost već isključivo na potrebu da zablistaju, pa čak i da se probude lijepe. Osim toga, tu su i naslovi da oduševe sve prvog dana jeseni te kako da imaju kosu iz snova.
Dizajnerica Katherine Young (31) odlučila je pokazati kako bi trebala naslovnica za djevojke izgledati, a razmišljala je isključivo o onome što bi ih moglo oblikovati i usmjeriti u dobrom pravcu. Stavila je naslov 100 načina kako pomoći u zajednici umjesto 100 načina kako da zablistaš prvog dana jeseni, kako do karijere iz snova umjesto kako do kose iz snova, a na naslovnicu je stavila djevojku Oliviu Hallisey, dobitnicu nagrade Google Science Fair 2015. poručujući - ti možeš biti sljedeća.
- Najgori dio naslovnice mi je "Probudi s lijepa". Mislim, kakvi su to standardi koje postavljamo djeci? Biti žensko je ionako teško bez nametanja osjećaja da si nekakav promašaj zbog svog jutarnjeg buđenja - frustrirano je izjavila Young za Mic.com.
Javili su se iz magazina poručujući:
"Ponosni smo na svaku stranicu u svakom broju. Girls' Life ima dinamičnu publiku od 2,16 milijuna tinejdžera različitih strasti. Zato svaki broj obiluje temama o obitelji, prijateljstvu, zabavi, samopouzdanju, ikonama, modi, zajednici, zaljubljenosti... Ovaj važan miks razlog je zašto smo dobitnici brojnih nagrada za uređivanje i fotografiju te magazin lider među tinejdžerima od 1994." - napisao je glasnogovornik magazina za Mic.com.