To je to što me zanima!

Crna mističnost 70-ih za sve one koje žele biti provokativne

Elegantni zvonoliki rukavi, crna čipka koja djeluje dekadentno mračno, srebrne šljokice te mnoštvo transparentnih materijala izvezenih cvijećem stvorili su upečatljiv damski štih
Vidi originalni članak

Modna kuća eNVy room, iza koje stoje dizajneri Nikica Ivančević i Vjeko Franetović, objavila je kampanju kolekcije za proljeće/ljeto 2016 koja je krajem prošle godine prikazana na Fashion.hr-u.
- Za kulisu ovog snimanja osmislili smo filmski set, pa je tako proces snimanja filma sekvencioniran kroz ovu eNVy room kampanju - rekao nam je o inspiraciji fotograf Šime Eškinja.

- Kolekciju najbolje opisuje sintagma "Dark romance". Osim crne boje koja daje dozu mističnosti, duh 70-ih se jako osjeti u ovoj kolekciji koja je izrazito senzualna i provokativna, ali istovremeno i nježna" - izjavili su dizajneri. 

Cijelu kolekciju pogledajte u galeriji:

Kolekcija odiše nenadmašnim damskim štihom i elegancijom, a poseban začin tom dominantno damskom dojmu dali su upravo detalji - elegantni zvonoliki rukavi, čipka koja je u crnoj izvedbi djelovala dekadentno mračno, srebrne šljokice, mnoštva transparentnih materijala izvezenih cvijećem i sitnim špagicama, te s apliciranim cvjetovima, djevojački ženstvene kragne uparene s pussy bow mašnama te fantastični modni dodaci poput torbi upotpunjeni lancima koji služe da se elegantna torbica preobrazi u ruksak.

Za zaštitno lice kampanje eNVy room je ovoga puta odabrao manekenku Antoniju Topić koju zbog nevjerojatne sličnosti mnogi nazivaju hrvatskom Juliom Roberts. Šminku ove kampanje potpisuje Sanja Agić, dok je za frizuru odgovorna Draška Topić. 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare