Osim što čini da izgledamo vitkije, čini se kako crna boja utječe i na samopouzdanje, atraktivnost i inteligenciju. Tako barem kažu iz istraživači tvrtke Buytshirtsonline, koji su ispitali 1000 ljudi o njihovim asocijacijama na različite boje.
Sudionicima su dali gotovo identične fotografije ljudi suprotnog spola na kojima se mijenjala samo boja majice osobe, a tražili su od njih i da kažu, prema osobnom dojmu, koje boje povezuju s određenim osobinama. Crna je boja gotovo svima bila na prvom mjestu u svim 'pozitivnim' kategorijama - seksualnosti, pouzdanosti i inteligencije.
Također je otkriveno da je crna savršena za nositi kad nekog želimo impresionirati, a da ne izgledamo vulgarno ili kao da se previše trudimo. Uz to, 66 posto žena smatralo je da je crna najatraktivnija boja na muškarcu, a 48 posto muškaraca najviše na ženama voli crno.
S druge strane, boje koje se gotovo uopće nisu povezivale s povjerenjem, atraktivnošću i inteligencijom bile su narančasta, žuta, zelena i smeđa. Narančasta je zapravo zadnja među bojama koju su ljudi vidjeli kao 'pozitivnu', a ružičastu su smatrali 'neinteligentnom bojom'.
Crvena i crna su, čini se, 'seksi boje', ali crveno je povezano i s arogancijom. Zaključno, crnoj se pridavalo najviše 'pozitivnih' karakteristika (osim velikodušnosti), a jedva je i spomenuta kad su u pitanju negativne karakteristike poput npr. arogancije.
Sada riječi legendarne Coco Chanel, koja govori da malu crnu haljinu u garderobi mora imati svaka žena, imaju još bitnije značenje, rekli su autori studije o bojama za Bright Side - pa ako nemate ni jedan crni predmet u garderobi, pravo je vrijeme za šoping.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM: