Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Kremu za sunčanje stavljati prvu ili ne - ovisi o tipu filtera
Christine Mielke odrasla je u Kaliforniji i kao djevojčica nije smjela nositi make-up. Zato je u vrijeme odmora išla u parfumeriju, gdje bi isprobala teksture šminke na ruci i radila "swatcheve" (kad probamo make-up proizvod na koži, obično na ruci, kako bismo provjerili nijansu), koji su danas dio njezina posla.
POGLEDAJTE VIDEO: Art make-up
Naime, omiljena adresa svih svjetskih ljubitelja kozmetike, njezin blog Temptalia, znači da ona još od 2006. isprobava šminku, a do danas je napravila čak oko 70.000 "swatcheva".
Na početku karijere, dok je još studirala, isprobavala bi nijanse na rukama i davala drugima svoje mišljenje, a upravo je to bila baza za njezin današnji biznis.
Nakon studija poslovnog managementa na kalifornijskom Santa Clara University, shvatila je da od ljubavi prema šminki može napraviti posao te joj je u svemu pomogla mama, koja je odmah postala izvršna direktorica njezinog brenda.
Na njezin sajt stižu ljubiteljice kozmetike iz čitavog svijeta, kako bi ne samo našle odgovor na tražene nijanse, već otkrile koji su proizvodi slični kojima te ima li koja ista nijansa kod drugog brenda.
Danas joj stiže toliko proizvoda na isprobavanje da radi 28 recenzija tjedno i još 14 drugih postova. Uz sve to, pregleda i isproba oko 80 nijansi tjedno.
- Neke proizvode odmah pregledam, neke stavim sa strane, a tu su i neki za koje znam da nikad neću uzeti u obzir, stoga ih poklanjam, jer nema smisla da mi stoje i čekaju neke bolje dane, ne volim tu praksu - izjavila je Mielke za Yahoo Life.
Jedan od najpopularnijih trikova koji ljudi vole je kad nađe neke pristupačne proizvode koji liče ili imaju sličnu nijansu kao neke skupe varijante. Do danas je napravila i na desetke stotina recenzija - broji ih oko 30.000.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Kremu za sunčanje stavljati prvu ili ne - ovisi o tipu filtera
POGLEDAJTE VIDEO Ivan Đikić: #ZAJEDNO24SATA