To je to što me zanima!

Čega se sada boje, a čemu se vesele Hrvati prilikom kupnje?

Novac, kvaliteta, cijena, ljubaznost, prevara i gužva samo su neke od najčešćih riječi koje hrvatski kupci danas navode ako ih pitate što misle o šopingu danas
Vidi originalni članak

Hrvatski građani danas se prilikom kupnje znatno više boje nekvalitete ili prevare nego zaraze ili korone. Kada je riječ o kupovini, prvo što je našim sugrađanima na pameti danas je novac, a prilikom šopinga ih sada najviše smetaju: gužve, cijene, čekanje i neljubaznost prodavača. Ovo je samo dio zanimljivih odgovora hrvatskih potrošača koje je početkom lipnja ove godine anketirala strana međunarodna istraživačka i certifikacijska organizacija ICERTIAS.
 
Primjerice, kada se ispitanike u ovom anketiranju upitalo “Što im je prvo na pameti kada je riječ o kupovanju danas?” većina ispitanika odgovorila je - novac, te potom: hrana, kruh, odjeća i dr.

ŽIVIO DVOSTRUKI ŽIVOT 'Prodajem prsten prevaranta koji mi je lagao pune 4 godine'
 
Kada se ispitanike upitalo što im je najbitnije sada kod kupovanja, većina upitanih odgovorila je – kvaliteta, te potom: cijena, hrana, novac, brzina, sigurnost…
 
Kod kupnje ih najviše veseli dobra cijena i veliki izbor, a u šopingu za njih najveću vrijednost ima kvaliteta i ponovno – dobra cijena.
 
Na pitanje: “Čega se najviše sada bojite, odnosno čega vas je sada najviše strah prilikom kupnje?”, najviše ispitanika navelo je: nekvalitete, te potom: prevare, cijene, zaraze, korone, gužve, ljudi, neispravnosti, greške, trošenja i dr.

GLAM UKRASI Hendrix most, kraljice i princeze: Hrvatski dizajneri nakita donose moćne efekte
 
Kada je riječ o tome što im najviše nedostaje danas pri kupnji, obzirom na sve veću krizu, logično je da je uvjerljivo najčešći odgovor potrošača u Hrvatskoj bio - novac, te potom mogućnost isprobavanja (očito uslijed ograničenja mogućnosti isprobavanja odjeće u vrijeme Covid-19 krize), ljubaznost, sigurnost i dr.

Ljude najviše smetaju gužva i neljubaznost

Naše sugrađane, kako navode u ovoj anketi, prilikom kupnje najviše smeta gužva te potom visoke cijene, čekanja u redu i neljubaznost prodajnog osoblja.

ZANIMLJIVA DRAŽBA Aukcija: Posuđe, tekstil i drugi predmeti iz pariškog hotela Ritz postigli neočekivane cijene
 
Ljubaznost hrvatski građani navode kao i najbitniju pozitivnu promjenu koju bi sada voljeli vidjeti prilikom kupovanja, tek potom veću kvalitetu, bolji izbor, veći asortiman, bolje cijene, više akcija i dr.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare