To je to što me zanima!

Čak 83 posto Europljana se želi više uključiti u zaštitu okoliša

Generacije Z i Y predvodnici su novog načina razmišljanja koje teži smanjenju emisije ugljičnog dioksida, a smatraju i da se tvrtke trebaju više pozabaviti problemom količine otpada i korištenja plastike
Vidi originalni članak

Istraživanje o održivosti, koje je proveo Mastercard i otkriva da je pandemija uzrokovala značajan porast strasti Europljana prema okolišu. Naime, čak se 83 posto ispitanika želi osobno angažirati u borbi za zaštitu okoliša u 2021. godini, a preko dvije petine (48 posto) smatra da je smanjenje njihovog ugljičnog otiska sada važnije nego u razdoblju prije pandemije. Više od polovice (52 posto) je sada svjesnije utjecaja vlastitih postupaka na okoliš nego prije, a predvode ih generacije Z i Y (58 posto). Ovo signalizira rastući trend prema ekološki osviještenoj potrošnji i ukazuje na činjenicu da potrošači žele da njihove kupovne navike imaju pozitivan učinak na planet.

TIJELU TREBA I ODMOR Dani odmora od vježbanja nisu lijenost, tako se tijelo obnavlja

POGLEDAJTE VIDEO: Eko tenisice

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Kako potrošači postaju svjesniji vlastitih postupaka, gotovo tri od pet njih (58 posto) vjeruje da bi se tvrtke trebale ponašati na održiviji i ekološki prihvatljiviji način. I ovdje su predvodnici pripadnici generacije Z (62 posto). Europljani također smatraju da su smanjenje otpada (39 posto), rješavanje problema onečišćenja plastikom u segmentu ambalaže i proizvoda (38 posto) te smanjenje onečišćenja zraka i vode (35 posto) glavna tri pitanja na koja bi se kompanije trebale usmjeriti, uz suočavanje s pandemijom.

ŠTO IH NAJVIŠE SMETA Zbog čega horoskopski znakovi prekidaju veze: Lavu ne pašu sramežljivi, a Škorpionu lažovi

- Nužno je da tvrtke osvijeste svoju ulogu u zaštiti okoliša. Ovo je planet svih nas i postoji kolektivna odgovornost za djelovanje. Od početka pandemije zabrinutost za okoliš je eksponencijalno porasla, a tu zabrinutost moraju pratiti naši napori.Također naporno radimo i na tome da podijelimo svoje ambicije sa širom mrežom kako bismo ohrabrili druge u poduzimanju ključnih koraka - naglasio je Mark Barnett, predsjednik Mastercarda u Europi.

POKAZUJU ZNANSTVENI DOKAZI Mozak modernog čovjeka razvio se kasnije nego što se misli?

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare