Istraživanje o održivosti, koje je proveo Mastercard i otkriva da je pandemija uzrokovala značajan porast strasti Europljana prema okolišu. Naime, čak se 83 posto ispitanika želi osobno angažirati u borbi za zaštitu okoliša u 2021. godini, a preko dvije petine (48 posto) smatra da je smanjenje njihovog ugljičnog otiska sada važnije nego u razdoblju prije pandemije. Više od polovice (52 posto) je sada svjesnije utjecaja vlastitih postupaka na okoliš nego prije, a predvode ih generacije Z i Y (58 posto). Ovo signalizira rastući trend prema ekološki osviještenoj potrošnji i ukazuje na činjenicu da potrošači žele da njihove kupovne navike imaju pozitivan učinak na planet.
POGLEDAJTE VIDEO: Eko tenisice
Kako potrošači postaju svjesniji vlastitih postupaka, gotovo tri od pet njih (58 posto) vjeruje da bi se tvrtke trebale ponašati na održiviji i ekološki prihvatljiviji način. I ovdje su predvodnici pripadnici generacije Z (62 posto). Europljani također smatraju da su smanjenje otpada (39 posto), rješavanje problema onečišćenja plastikom u segmentu ambalaže i proizvoda (38 posto) te smanjenje onečišćenja zraka i vode (35 posto) glavna tri pitanja na koja bi se kompanije trebale usmjeriti, uz suočavanje s pandemijom.
- Nužno je da tvrtke osvijeste svoju ulogu u zaštiti okoliša. Ovo je planet svih nas i postoji kolektivna odgovornost za djelovanje. Od početka pandemije zabrinutost za okoliš je eksponencijalno porasla, a tu zabrinutost moraju pratiti naši napori.Također naporno radimo i na tome da podijelimo svoje ambicije sa širom mrežom kako bismo ohrabrili druge u poduzimanju ključnih koraka - naglasio je Mark Barnett, predsjednik Mastercarda u Europi.