To je to što me zanima!

Brojke, slova i lažne vijesti kao motivi novih Moschino kreacija

Jeremy Scott inspirirao se za novu mušku kolekciju vremenom intenzivnog informiranja te za motive iskoristio printeve s tekstovima, koji glume 'fake news', a tu su i slični elementi poput hashtagova
Vidi originalni članak

Digitalno doba u kojemu sve pršti od informacija, što pravih što lažnih, inspiriralo je Jeremy Scotta, kreativnog direktora kuće Moschino. Predstavlja kolekciju za pre-fall 2021.

Uz tekstove iz medija na kreacijama se pojavljuju i tipične vojničke nijanse - smeđe i zelene.

POGLEDAJTE VIDEO: Kreativan život Karla Lagerfelda

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

Styling upotpunjuju torbe, od malih formi s metalnim detaljima do velikih kompaktnih ruksaka.

BISTE LI IH NOSILI? Kroksice za kampiranje: Model dolazi s kompasom, baterijom...

Od klasičnih kreacija tu su tamni sportivo kaputi i kompleti nalik na trenirku. Jeremy ujedno predlaže i crne visoke army čizme.

TOPLA I PLETENA Da se misli ne smrznu: 10 super kombinacija s 'beanie' kapicom

Brojke, hashtagovi i slova dio su kaotičnog svijeta informacija, a Jeremy ih vidi kao grafičke motive za kreacije raznih formi i krojeva.

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare