Uz uglavnom opušteniju odjeću za svaki dan te kombinaciju rada od kuće i iz ureda, 49% ispitanika ističe kako će prije dati za tenisice nego za neke fine cipele, objavila je britanska studija u kojoj je sudjelovalo 2000 odraslih ispitanika. Samo 20% žena misli kupiti nove štikle, a 35% želi nove tenisice. Četvrtina planira nabaviti i nove čizme.
Studija pokazuje pokušaj kreiranja takozvanog fleksi-ormara, garderobe koju je lako prilagoditi kućnoj, ali i uredskoj svakodnevici.
- Novi, fleksi-stil života koji svi živimo, znači da kupci prilagođavaju garderobu tako da su gore nove i klasične svari, prikladno zoom sastanku, a dolje je nešto komotno, što se ne vidi na kameri. Primjer je kombinacija sakoa i traperica – komentirala je Kim Priest iz kompanije Centre:mk, za The Sun.
POGLEDAJTE VIDEO: Novu odjeću treba opati prije nošenja
Međutim, nastavlja Priest, ljudi i dalje žele izgledati dobro kao i inače, bitno im je što odijevaju, iako je sve skupa udobnije nego prije.
Najpopularniji su atraktivni gornji komadi odjeće koji pašu uz razne hlače i donje dijelove trenirke, a i dobro izgledaju na online sastancima.
Studija je otkrila i da sada 18% ljudi želi osvježiti svoju garderobu novim odjevnim predmetima koje će iskoristiti na pametan način. Za razliku od proteklih godina, ljudi ove godine kupuju više vesti, hoodica i majica. Prema rezultatima, idealna garderoba za ovo doba je: pet pari traperica, sedam vesti te šest casual odjevnih predmeta za po kući.