Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Aragović predstavlja novu kolekciju inspiriranu 80-ima
Kompanija L Brands, vlasnik brenda Victoria's Secret objavila je pad prodaje od 37% u prvom tromjesečju te najavljuju zatvaranje 250 fizičkih prodajnih mjesta, ističe Yahoo Finance.
Modna kuća poznata po predivnim manekenkama koje reklamiraju bajkovito donje rublje već je prije pandemije imala problema s poslovanjem, a među njima je upravo i taj imidž nedostižnog ideala te ignoriranje raznolikosti modela.
Od 2. svibnja Victoria's Secret imala je oko 1033 lokacija u Sjedinjenim Državama, uključujući dućane Pink. Sam brend, kao i uređenje trgovine poznat je po klasičnom, ali i drugačijem, donjem rublju koje zadovoljava kriterije ekskluzivnih klijenata. Među njihovim kreacijama su i modeli poput grudnjaka s dijamantima.
Zatvara se 250 zatvorenih u Sjevernoj Americi, no među njima bi mogle biti i neke u Kanadi.
Najavljuju, kao i svi brendovi, pojačanje poslovanja online te otvaranje preostalih poslovnica do kraja srpnja. Iako imaju virtualne dućane, njihove su glamurozne revije i prezentacije ono što je do sada gradilo imidž brenda.
Brend donjeg rublja osmislio je koncept koji je marketinški odlično funkcionirao neko vrijeme, a to su takozvane Anđelice, manekenke koje prezentiraju brend i izvan pista i kampanja. Te djevojke, uglavnom najljepše na svijetu, bile su ultimativne zvijezde modne scene te imale poseban položaj u svijetu manekenstva.
No, vremena su se promijenila, a brend je i dalje propagirao svoje Anđelice, no samom je konceptu vrijeme očito prošlo.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Aragović predstavlja novu kolekciju inspiriranu 80-ima
POGLEDAJTE VIDEO Ivan Đikić: #ZAJEDNO24SATA