To je to što me zanima!

Brend donjeg rublja Victoria's Secret zatvara 250 poslovnica

Jedan od nekad najmoćnijih brendova u svijetu donjeg rublja, s revijama koje su bile mega spektakl, sada je u problemima te mora mijenjati način poslovanja, ali i brendiranja
Vidi originalni članak

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Aragović predstavlja novu kolekciju inspiriranu 80-ima

Kompanija L Brands, vlasnik brenda Victoria's Secret objavila je pad prodaje od 37% u prvom tromjesečju te najavljuju zatvaranje 250 fizičkih prodajnih mjesta, ističe Yahoo Finance.

DOMAĆI BREND Trendovski nakit: Decentni, fini ukrasi oblika zvijezda i oblačka

Modna kuća poznata po predivnim manekenkama koje reklamiraju bajkovito donje rublje već je prije pandemije imala problema s poslovanjem, a među njima je upravo i taj imidž nedostižnog ideala te ignoriranje raznolikosti modela.

ULTIMATIVNI LUKSUZ Na jednoj ruci cijelo bogatstvo: Najskuplji nakiti s red carpeta

Od 2. svibnja Victoria's Secret imala je oko 1033 lokacija u Sjedinjenim Državama, uključujući dućane Pink. Sam brend, kao i uređenje trgovine poznat je po klasičnom, ali i drugačijem, donjem rublju koje zadovoljava kriterije ekskluzivnih klijenata. Među njihovim kreacijama su i modeli poput grudnjaka s dijamantima.

Zatvara se 250 zatvorenih u Sjevernoj Americi, no među njima bi mogle biti i neke u Kanadi.

Najavljuju, kao i svi brendovi, pojačanje poslovanja online te otvaranje preostalih poslovnica do kraja srpnja. Iako imaju virtualne dućane, njihove su glamurozne revije i prezentacije ono što je do sada gradilo imidž brenda.

IZAZOV ZA DIZAJNERE Osmislili jaknu od bakra, koja je otporna na viruse i bakterije

Brend donjeg rublja osmislio je koncept koji je marketinški odlično funkcionirao neko vrijeme, a to su takozvane Anđelice, manekenke koje prezentiraju brend i izvan pista i kampanja. Te djevojke, uglavnom najljepše na svijetu, bile su ultimativne zvijezde modne scene te imale poseban položaj u svijetu manekenstva.

FLOWER POWER Ultimativni proljetni uzorak: Cvjetni motiv na čak 10 načina

No, vremena su se promijenila, a brend je i dalje propagirao svoje Anđelice, no samom je konceptu vrijeme očito prošlo.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Aragović predstavlja novu kolekciju inspiriranu 80-ima

POGLEDAJTE VIDEO Ivan Đikić: #ZAJEDNO24SATA

Vaš internet preglednik ne podržava HTML5 video

 

 

Idi na 24sata

Komentari 0

Komentiraj...
Vidi sve komentare