Modni brend DeLight predstavlja novu zimsku kolekciju kaputa izrađenih od visokokvalitetnih materijala kao što su vuna, kašmir, alpaka, angora i moher. Zaštitno lice kolekcije je glumica Bojana Gregorić Vejzović, a snimanje kampanje održano je u njezinom prirodnom okruženju, Gradskom kazalištu Gavella. Uz kapute, glumica je isprobala i fantastična glitter odijela.
No, zvijezde kolekcije su kaputi koje je kreativni direktor Ivan Friščić osmislio u divnim neutralnim tonovima, poput boje devine dlake, bakrene, crne, tamnosive i bež nijansi, što omogućuje dugotrajnu upotrebu neovisno o promjeni trendova. Naime, radi se o kreaciji koja odolijeva modnim promjenama i previranjima.
Tkanine su pažljivo odabrane, čime se postiže trajnost i kvaliteta svakog komada, navodi Friščić. Brend se usredotočuje na dugoročne vrijednosti, stvarajući odjeću koja će odoljeti zubu vremena u pogledu kvalitete izrade i dizajna.
POGLEDAJTE VIDEO:
- Smatram da kaput može biti predmet koji se prenosi s generacije na generaciju, trajni komad koji ima snažnu estetsku, materijalnu, ali i emotivnu vrijednost - navodi Friščić.
Osim kaputa, kolekcija uključuje i klasične DeLight komade poput crnog glitter odijela, smokinga i novog modela haljine Roksanda. Ivan Friščić objašnjava kako su inspiracija za zimsku kolekciju bile više smirene i tople boje, za razliku od prošarane jeseni.
Baza odjevnog predmeta je, dakle, dobar kroj od tekstila koji će trajati, jer njegov brend posluje po pravilima održivog dizajna.
Fotografkinja Maja Kljaić, stilistica Slađana Divjak, frizerka Milena Maršić i vizažist Marko Tolić zajedno su kreirali vizuale koji su Bojanu predstavili u raznim estetskim okvirima.