To je to što me zanima!

Bogate i zgodne trendseterice: "Oduševila nas je Hrvatska!"

One svojim blogovima zarađuju milijune i pokreću trendove, a u Dubrovnik su došle zbog nove kampanje Revolve Clothinga te nas promoviraju na Instagramu
Vidi originalni članak

Chiara Ferragni, Aimee Song, Dani Song, Negin Misalehi i Jessica Stein dobro su poznata imena u svijetu mode - ali ne kao modeli ili kreatorice, već kao modne blogerice koje danas pokreću trendove i na svojim stranicama zarađuju milijune. 

U Dubrovniku su se okupile zbog nove kampanje brenda Revolve Clothing, a svoje oduševljenje ljepotama naše zemlje dijele na Instagramu - gdje imaju na tisuće pratitelja, s čime rade odličan posao promocije naše zemlje.

Nevjerojatan uspjeh

Talijanka Chiara Ferragni je po Forbesu jedna od najbogatijih i najutjecajnijih ljudi u svijetu u kategoriji do 30 godina. Priča o studentici međunarodnog prava iz Milana u svijetu modnih blogera više je anomalija, nego standard. Danas joj 70 posto prihoda donosi vlastita kolekcija cipela koju je lansirala u jesen 2013. uz pomoć milijun eura jednog talijanskog investitora. A tu je i linija obuće za američki brend cipela i modnih dodataka Steve Madden. Za ilustraciju, samo je u prva dva tjedna prodano 16.000 pari koje su nastale kao produkt ove suradnje. Svoj The Blond Salad, od kojeg još uvijek ubire 30 posto zarade putem oglašavanja i suradnji s modnim brendovima, nakon pet godina postojanja koristi kao snažno marketinško oružje za jačanje brenda.

­ Svjetski blogeri su mnogo ulagali u brendiranje svojih virtualnih prostora te su time dodatno iskočili iz mase i bili zamijećeni od velikog broja ljudi. Uz popularnost dolaze i angažmani, a time i honorari ­ objašnjava Zagrepčanka Barbara Repe koja je negdje u isto vrijeme kao i Chiara proslavila pet godina svog ar­ar bloga, samo u znatno drukčijim, hrvatskim uvjetima.

Kako zarađuju?

Najprije, tu je tzv. affiliate marketing. Bloger preko firmi kao što su rewardStyle i Skimlinks dobiva proviziju svaki put kada netko kupi proizvod preko linka objavljenog na blogu.

Zatim sponzorirani postovi, oglašavanje, suradnja s modnim brendovima (autor bloga postaje glasnogovornik brenda, domaćin na njihovim 'eventima' ili samo nosi njihovu odjeću), dizajnerske suradnje, vlastite kolekcije, ugovori za knjige, televizijska gostovanja....

Uz blog, danas u kompletu dolazi i kanal društvenih mreža, od kojih je Instagram trenutačno najjača platforma. Glavna zvijezda ove priče na Instagramu ima 2,8 milijuna sljedbenika, a brendovi joj plaćaju da objavljuje određeni broj fotografija kojima ih promovira. Kako bi odvojila plaćeni od originalnog sadržaja, Chiara od 2013. na The Blonde Salad više ne objavljuje sponzorirane sadržaje.


Idi na 24sata

Komentari 6

  • About 27.08.2015.

    Samo što nemaju tisuće pratitelja, nego svaka po koji milijun. Ako netko ne kuži koji je to dobar marketing, onda nema smisla objašnjavati. Živite u digitalno doba ljudi, educirajte se...

  • Mthesecond 25.08.2015.

    Sve bih ja njih grupno....naveo na neki društveno korisni rad :)) Ovako mlate praznu slamu :) Al znaju obrnuti lovu na povodljivom ženskom svijetu,snalažljive su i na tom im treba čestitati...

  • 25.08.2015.

    Kosti i kože

Komentiraj...
Vidi sve komentare