Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Dijamanti u bojama: Koja je razlika i koji je više cijenjen?
Bogatašima je u izolaciji dosadno pa kupuju puno luksuznog nakita, objavila je kuća Sotheby’s. Iako se čini da je svijet stao, njihove online aukcije idealno su mjesto za luksuzne shoppingholičare.
- Bogati klijenti koji žive poprilično jednolične živote, ovih dana u izolaciji troše velike količine novaca i kupuju ogromne dijamante koje onda nose po kući - objasnila je specijalistica za nakit, Catherine Becket za Bloomberg.
Od početka ožujka, kuća Sotheby’s održala je četiri online aukcije na kojima su prodali čak 92 posto ponude.
- Prešli smo očekivanja za čak 61 % - ističe Becket.
Shvatili su da se prodaje sve što ima dobru kvalitetu i atraktivno je, općenito sada su tražene samo najbolje stvari.
- Čini nam se da čak jako skupe stvari ovih dana bolje prolaze - tumači Becket. Naime, prodani su detalji poput dijamantnog prstena koji potječe iz 1930. godine, koji je procijenjen na 810000 kuna te prodan za čak milijun i pol kuna.
Prsten sa žutim dijamantom, koji vrijedi oko milijun i pol kuna, prodan je za gotovo dva milijuna.
Naušnice sa smaragdom procijenili su na 288000 kuna, a prodane su za oko 450000 kuna.
Ovih dana objavljeno je kako cijene dijamanata padaju, radi situacije s pandemijom, stoga je moguće da bogataši itekako dobro znaju što rade te sada kupuju, da bi kasnije prodali po višoj cijeni.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Dijamanti u bojama: Koja je razlika i koji je više cijenjen?
POGLEDAJTE VIDEO Ivan Đikić: #ZAJEDNO24SATA