Poput lovca s misijom, pripadnik ovog znaka se kreće u trgovini od police do police. Nije važno kupuje li hranu, elektroniku ili odjeću, Ovan dobro zna što želi i neće odustati dok to ne dobije. Najbolje je da kupuje sam, jer ga drugi obično živciraju svojim komentarima, a i zbog toga što ne razmišljaju kao on. Loša strana njegovog šopinga je što često ne obiđe više trgovina, pa na kraju često skuplje "prođe".
|
Foto: Fotolia
Pripadnici ovog znaka u trgovinama su strpljiviji od bilo koga drugog. Njihov je moto pronaći pravu vrijednost za novac. Osim toga, najčešće se drže zadanog budžeta i kupuju planski te su više nego voljni cjenkati se. Loša strana Bikova u šopingu je to što su poprilično nefleksiblini, pa neće ni uzeti u obzir nešto drugo što im se nudi od onog što su si sami zacrtali.
|
Foto: Fotolia
Nestrpljivi pripadnici ovog znaka vole kupovati, ali na način da odmah vide ono što žele i to po povoljnoj cijeni, kako bi iz trgovine mogli nestati i sjesti na kavu. Za njih je najbolje da u šopingu povedu društvo, jer provode više vremena pričajući nego razgledavajući stvari. Njihove su mane u šopingu to što im je lako odvući pažnju, a ako postanu nervozni kupit će i ono što im se ne sviđa, samo da se riješe zadatka kupnje.
|
Foto: Fotolia
Za pripadnike ovog znaka se slobodno može reći da će kupiti nešto samo kako bi se bolje osjećali, a ako odu gladni u samoposluživanje ispraznit će sve police. Toga su često i sami svjesni, pa će često izbjeći kupovanje ako to ikako mogu. Budući da ne kupuju planski, često potroše više nego što si mogu priuštiti.
|
Foto: Fotolia
Velikodušni pripadnici ovog znaka vole kupovati za sebe, ali i druge. U šopingu su opušteni i vole se zabavljati, bilo sa prijateljima ili boljom polovicom. Koliko god vole luksuzne stvari, jako će ih naljutiti one koje su precijenjene, pa će si kupiti i nešto što im se ne sviđa toliko, tek kako bi se "utješili".
|
Foto: Fotolia
Pripadnici ovog znaka u trgovinama traže samo ono najkvalitetnije, a ne mogu li si to priuštiti, na velikim su mukama. Oni obraćaju veliku pažnju na detalje, pa će na deklaraciji pročitati i najsitnija slova. Mana im je što su previše izbirljivi, a i često sr nakon kupnje muče jesu li dobro odabrali.
|
Foto: Fotolia
Naiđu li na nešto što im se jako sviđa, pripadnici ovog znaka rijetko će dvojiti trebaju li to kupiti. Sigurni su u svoj ukus, mada žele potvrdu i drugih da su zaista odabrali nešto kvalitetno. Mana im je to što će u samostalnom šopingu kupiti previše toga, pa im je dobro da povedu sa sobom nekog tko će ih "kontrolirati".
|
Foto: Fotolia
<font face="tahoma, arial, helvetica, sans-serif"><span style="font-size: 12px;">Pripadnici ovog znaka mogu provesti mjesece da </span></font><span style="font-family: tahoma, arial, helvetica, sans-serif; font-size: 12px;">uopće ne odlaze u šopingu, no primi li ih želja za novim stvarima u jednom će danu sve nadoknaditi. Kupovanje na rate za njih je pravo opterećenje i pribjeći će mu tek ako zaista moraju. Sposobni su puno potrošiti na stvari koje im ne trebaju, no dobra je stvar to što često imaju "crni fond".</span>
|
Foto: Fotolia
Pripadnici ovog znaka mogu obići bezbroj dućana i napraviti puno kilometara u šopingu. Iako imaju puno volje, sve te stvari na policama im lako odvlače pažnju, pa postaju izgubljeni i više ne znaju što im treba, a što žele. U mlađoj dobi često puno troše i kupuju gluposti, no kasnije se to mijenja.
|
Foto: Fotolia
Pripadnici ovog znaka imaju pripremljen budžet, a i prije odlaska u trgovinu cijene obavezno provjeravaju na internetu. I s drugima će razgovarati o tome isplati li se nešto kupiti i proučiti sve opcije te savjete. Nije im problem izdvojiti više novca za ono što smatraju da vrijedi, a mana im je to što neće kupiti ono što im se jako sviđa, a ne čini im se dovoljno praktično. Zbog toga kasnije žale.
|
Foto: Fotolia
Pripadnici ovog znaka nemaju problem sa šopingom kao takvim, već gledanjem brojnih stvari koje im se ne sviđaju da bi napokon pronašli "ono nešto" za sebe. Nisu pretjerano rastrošni, a najbolje je da u šoping odlaze sami jer će zbog kratkog fitilja izbiti svađa s partnerom. Njihov šoping definitivno je impulzivan.
|
Foto: Fotolia
Ribe definitivno nemaju pripremljen popis ili plan za ono što kupuju, oni najviše vole doći u trgovinu i "naletjeti" na ono što im se sviđa. Novac im nije važan faktor, jer će izuzetno uživati ako si priušte ono što žele. Mana im je što mogu kuputi i neprovjerene stvari, pa se poslije osjećaju prevareno.
|
Foto: Fotolia
Dok su zemljani znakovi najrazumniji u šopingu, oni vatreni ga doživljavaju kao lov. Vodeni znakovi za kupovinu moraju biti raspoloženi, a zračnima je to samo zabava