Nakon što je na nedavnoj muškoj reviji predstavio brend Recycled Emporio Armani, veliki Giorgio i u ženskoj kolekciji, predstavljenoj na milanskom tjednu mode za jesen 2020., okreće novu stranicu. Iako stvari izgledaju jednako elegantno i luksuzno, dizajner ističe da odnedavno u proizvodnju uvodi ekološke protokole i reciklirane materijale.
No, nekih principa se drži, a to je ta njegova simpatična formula da modeli hodaju u paru odjevene u slične kreacije. Raznolikost tekstura izmjenjuje se s tamnim tonovima, s naglaskom na plavu i zelenu. Dio kolekcije je posveta crnoj, koja otkriva njegove futurističke vizije čizama, suknji i kapa.
U jesenskoj kolekciji jedan od glavnih detalja su stilizirane široke kravate od blistavog tekstila, koje Armani predlaže u kombinaciji s jednako glamuroznim odijelima. Kod njega je konstantno prisutna ta igra moći koju definira sakoima pojačanima ženstvenim elementima.
Modni dodaci imaju prepoznatljiv logo te evociraju futuristički minimalizam bez boje. Silueta je omekšana suknjama tulipan kroja od podstavljenog materijala.
Cure u paru karakteristična su slika Armanijevih revija te donose stilski sklad haljina u raznim bojama. Njegove su haljine vječito slatke, elegantne i načičkane detaljima koji vole izlaske i crveni tepih. Balerinke nose mašne od satena, nepogrešivo romantičan detalj.
Satenske kratke hlačice i top s velikim volanima prijedlog je slavne talijanske modne kuće koji će dostojno zamijeniti večernju haljinu. Konstrukcija tanke pletenine i satena otkrivaju majstorstvo tekstilnih tehnologa kuće Armani.
Tamna zelena nijansa jedna je od tema revije. Outfit u znaku svilenog pliša otkriva ljubav velikog dizajnera prema luksuznim tkaninama čak i u eri koja najavljuje recikliranje kao važan aspekt mode. No, čak i eko tekstil može imati dozu glamura.
Veliki volan detalj je koji autori koriste kako bi opisali svijet romantičnih retro kreacija te ujedno istaknuli raskoš materijala. Pletenina i svileni saten slažu se ne samo u nijansi, već i toj razigranoj dinamici kroja.
Crna ima posebno mjesto u kolekciji te se nastavlja na priču o nosivim bazičnim komadima. Reci da recikliranju - poruka je nove etape brenda koji je uvijek, usprkos dosljednosti klasici, bio u dosluhu s društvenim zbivanjima i svjetskim trendovima.
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM: