Vjerujem da ulazimo u razdoblje koje podsjeća na 'lude dvadesete', a interes za luksuzom i uljepšavanjem, nakon faze mirovanja, snažno se vraća na scenu, komentirala je Wintour.
Dućani u Londonu bilježe veliki porast, što također dokazuje kako je ljudima dosadilo kupovati samo online, već su željni starih dobrih dućana.
POGLEDAJTE VIDEO: Nakit od lišća dio je održive modne scene
To je ujedno dobra vijest za prodavače, za kojima proteklih mjeseci i nije bilo toliko potrebe.
Wintour smatra da su ljudi, nakon mjeseci ograničenja u svakodnevnom životu, spremni nagraditi se te izaći i uživati u modi.
- Svi se žele srediti, putovati i živjeti kao što su navikli, što dokazuju i veliki redovi ispred dućana - komentirala je Wintour, piše Daily Mail.
Londonski shopping centri opet su puni, kao i klasični dućani koji ovih dana police pune proljetnim kolekcijama.